کد خبر 1110520
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
گفت و شنود

نصف شب یک دزد که جوراب سیاه به سرش کشیده بود از دیوار پرید تو حیاط یک خونه. صاحبخونه گفت؛ مرتیکه خجالت نمی‌کشی اومدی دزدی؟!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سفارت هلند اطلاعیه داده که برنامه چهار هفته‌ای آموزش برای زنان کارآفرین و فعال در ایران تدارک دیده است!

گفتم: همان دولت هلند که بیشترین دشمنی‌ها را علیه اسلام و انقلاب دارد؟ همان که موسسه هیفوس را برای حمایت از تروریست‌های فراری تشکیل داده است؟ همان که برای تروریست‌های نشان‌دار شناسنامه و پاسپورت جعلی می‌سازد؟ همان که فتنه‌گران ۸۸ را با مدیریت الیزابت‌چنی دختر دیک‌چنی برای فتنه آموزش داده بود؟ همان‌که رادیو فارسی‌زبان زمانه را برای مقابله با ایران اسلامی راه‌اندازی کرده است، همان که...؟!

گفت: این دولت‌های اروپایی عجب رویی دارند!

گفتم: نصف شب یک دزد که جوراب سیاه به سرش کشیده بود از دیوار پرید تو حیاط یک خونه. صاحبخونه گفت؛ مرتیکه خجالت نمی‌کشی اومدی دزدی؟! یارو گفت؛ من دزد نیستم، «زورو» هستم! گروهبان گارسیا دنبالم کرده بود، داشتم از دستش فرار می‌کردم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    13 2
    روستایی اروپا و اینهمه گستاخی؟ خب البته حق دارد، برای اینکه بزرگترهای دنیای قدرت و خباثت او را تحویل بگیرند، مجبور است غلام حلقه بگوش باشد و بنوعی دم تکان دهد!
  • محسن US ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 14
    کاش جناب شریعتمداری (کیهان) مشخص کنند که کدام کشور را در دنیا دشمن نمی دانند! ضمناً، اگر واقعاً همینطور است که ایشان می گویند، یعنی همۀ کشورهای جهان (بجز سه، چهار کشور) دشمنِ ما هستد، خوب است ایشان توضیح دهند که چرا ما این همه دشمن داریم؟ چرا هیچ کشور دیگری مثل ما نیست که همۀ کشورها دشمنش باشند؟
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 3
    اینهمه نمک رو از کجا میاره این کیهان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس