رهبر انقلاب نمایه

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم عزاداری امسال در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود.

به گزارش مشرق، دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم عزاداری امسال در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان به اطلاع می‌رساند مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) امسال به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

امید است به برکت عرض ارادت و عزاداری‌های خالصانه همه ارادتمندان اهل‌بیت علیهم‌السلام بویژه ملت حسینی ایران، دفع بلا و بیماری نزدیک‌تر شود. ان‌شاءالله.

دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 18
    آجرک الله یا بقیة الله. ارواحنا فداه. آجرک الله آقا جان.
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      لعنت الله بر کسایی که منفی زدن انشالله اون دنیا در جوار شمر و یزید باشید
  • احمدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 13
    با سلام،به هر روشی که صلاح می دانید یاد و نام حضرت بقیه الله (عج الله تعالی فرجه الشریف) را در فضا و فرهنگ عمومی کشور بیش از پیش ترویج شود...من باب مثال از طریق صدا و سیما در مناسبت های خاص قمری،مراسم ها و هیات های مذهبی توسط مداحان اهل بیت (علیهم السلام) و منبرهای سخنرانی روحانیت محترم.... نام و یاد ایشان در میان جامعه شیعی ایران که قرار بود و هست زمینه ساز ظهور دولت و تمدن اسلامی باشد بسیار مهجور و غریبانه است. امام زمان علیه السلام در کجای اعیاد بزرگ اسلامی مثل غدیر،قربان، فطر و ایام حج تمتع و رورز عرفه قرار دارد .... امام زمان در کجای میلاد و شهادت ائمه ما علیهمالسلام قرار گرفته است....امام زمان در کجای مشکلات وانفسای فرهنگی،اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی کشور قرار دارد!!!؟؟؟
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 5
    با حضور تعدادي محدود برگزار شود
  • محسن US ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 0
    وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان، در مورد عزاداری محرمِ امسال فرمودند که باید طبق نظر ستاد مقابله با کرونا رفتار شود و من هم تبعیت خواهم کرد، عده ای با نشنیده گرفتن این سخنِ صریح ایشان، گفتند عزاداری امسال را پرشورتر و باشکوهتر از هر سال برگزار خواهیم کرد و حتی کسانی را که می گویند امسال وضعیت استثنایی است و عزاداری باید با محدودیت برگزار شود، به ضدیت با محرم و عاشورا و سیدالشهدا متهم کردند. اکنون آنان در مورد این اطلاعیۀ دفتر رهبری چه خواهند گفت؟ آیا تبعیت می کنند یا همچنان بنا دارند که طبق نظر خودشان رفتار کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس