نانسی پلوسی نمایه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به دلیل عدم پیشرفت مذاکرات برای طرح بسته امدادی کرونا بار دیگر رئیس جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از «هیل»، نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با «سی‌ان‌ان»، رئیس جمهور این کشور دونالد ترامپ را مقصر کشته شدن ده‌ها هزار نفر از شهروندان آمریکا از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا و همچنین بیش از ۴ میلیون مبتلا در این کشور دانست.

پلوسی گفت: بیش از ۴ میلیون نفر به لیست مبتلایان اضافه شده اند زیرا ما [تلاش‌ها برای آزمایش و ردیابی بیماران] را متوقف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

40 میلیون آمریکایی با خطر بی‌خانمان شدن مواجه هستند

پارتی گرفتن آمریکایی به صرف کرونا +عکس و فیلم

افزایش ۹۰ درصدی ابتلای کودکان به کرونا در آمریکا

وی ادامه داد: بیش از ۸۰،۰۰۰ نفر دیگر مردند، زیرا آنها مکث کردند. آیا می توانستیم همه این زندگی‌ها را نجات دهیم؟ نه همه را، بلکه تعداد بسیاری از آنها.

پلوسی همچنین به کلیپ صوتی منتشر شده منتسب به خواهر و خواهرزاده دونالد ترامپ (مری و مری‌آن ترامپ) اشاره کرد که در آن مشخص شد خواهر ترامپ دیدگاه چندان مناسبی نسبت به برادرش ندارد و او را به فرستادن شخص دیگری بر سر امتحان ورود به دانشگاه متهم کرده است.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این اندوه آور است که فکر کنید یک عضو خانواده رئیس جمهور ایالات متحده چنین دیدگاهی را در مورد او داشته باشد. می دانید رئیس جمهور مدتی به همه چیز برچسب فریب و تقلبی بودن میزد. وی این ویروس را هم یک فریب نامیده است. او روسیه را به مداخله در انتخابات ما فرا خواند. او همه چیز را فریبکاری می‌نامد، درحالی که این انعکاسی از چیزی است که خود اوست: یک فریب. این یکی از شواهد دیگر درباره عدم اعتبار و عدم صداقت وی است.

در صدایی ضبط شده که به تازگی منتشر شده و آن را به خواهر ترامپ نسبت میدهند مشخص شده است که او به خاطر سیاست ها و رفتارهای برادرش در خصوص مهاجران به خصوص جداکردن کودکان مهاجر از خانواده های شان به شدت ناراحت و عصبانی است.

وی در ادامه درباره تقلب ترامپ در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا صحبت می کند. برخی رسانه های آمریکایی پیش از این فاش کرده بودند که ترامپ برای شرکت در آزمون این دانشگاه به یک نفر پول داده است تا به جای وی در امتحان شرکت کند.

ماریان در قسمت دیگری از این نوار صوتی، برادرش را فردی ظالم و دروغگو ارزیابی کرده است زیرا کودکان مهاجر و بی گناه را از خانواده های خود جدا کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس