رغبتی: فعالان فضای مجازی علیه پرسپولیس حاشیه سازی می‌کنند/ اختلافی با رسن ندارم/نتیجه دربی برای ما است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه در نقل و انقالات درباره پرسپولیس دروغ می شنویم و عده ای می خواهند با اشتباه مدیران باشگاه از این موضوع سود ببرند.

به گزارش مشرق، علی رغبتی درباره انتخاب مهدی رسول‌پناه به عنوان ناظر قرارداد پرسپولیس و کارگزار این باشگاه گفت: این موضوع جدید نیست و مربوط به 4-3 هفته قبل می‌شود. می‌دانید کل باشگاه پرسپولیس با کل کارگزاری طرف است و این گونه نیست که یک ناظر به تنهایی امور مربوط به کارگزاری را انجام بدهد. ما برای این ناظر انتخاب می‌کنیم که حواسش به جزئیات و سایر مسائل باشد.

وی ادامه داد: با انتخاب ناظر پیگیر اجرای تعهدات هستیم و ایفای حق و حقوق باشگاه هستیم که این موضوع باید از سوی هر دو طرف قرارداد انجام شود. البته ناظر بودن بر اجرای قرارداد پست نیست، بلکه جزو وظایف سرپرست باشگاه است.

فعالان فضای مجازی علیه ما حاشیه سازی راه می اندازند اما اختلافی با رسن ندارم

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره این که شنیده می‌شود وی یکی از مخالفان تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس است توضیح داد: مطلقا من هیچ اختلافی با رسن ندارم، با مدیر برنامه‌های وی یکی دو جلسه برگزار کرده‌ایم و در این جلسات پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد ارائه کرده‌ایم. قرار است این پیشنهادها بررسی شود و به ما جواب بدهند.

رغبتی افزود: هیچ اختلافی بین ما و رسن وجود ندارد و نمی‌خواهیم در مورد مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحبت کنیم. همیشه در فصل نقل و انتقالات یک عده بسیار اندکی که در فضای مجازی فعال هستند هر روز علیه باشگاه حاشیه‌سازی راه می‌اندازند تا فضا مقداری ملتهب شود و تصمیم‌گیری سخت و ناقص شود.

برای این فصل بدهی خاصی به رسن نداریم

وی اضافه کرد: تمدید قرارداد بشار جزو اولویت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس است، ضمن این که ما نسبت به سال گذشته بخش زیادی از مطالبات وی را پرداخت کرده‌ایم و برای این فصل تقریبا بدهی خاصی به رسن وجود ندارد، البته وی از سال گذشته مطالباتی دارد که به زودی این بدهی را پرداخت کرده و با رسن تسویه می‌کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: تعجب می‌کنم چگونه برخی افراد می‌گویند من مخالف تمدید قرارداد بشار هستم. با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات هیأت مدیره سه نفره پرسپولیس به شکل مجازی برگزار می‌شود، اما مطالب اشتباه و غلطی در فضای مجازی در باره برگزاری این جلسات مطرح می‌شود.

همیشه در نقل و انتقالات علیه پرسپولیس دروغ می شنویم

رغبتی خاطرنشان کرد: این دروغ ها در فصل نقل و انتقالات همیشه اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد و تنها هدف آن بهم زدن تمرکز باشگاه و ایجاد تنش برای پرسپولیس است. عده‌ای محدود می‌خواهند با اشتباهات مدیران باشگاه از این موضوع سود ببرند.

بیشتر بخوانید:

گزینه اول یحیی برای دروازه پرسپولیس

مشتاق هستیم جای خالی تیم را با بازیکنان مدنظر کادرفنی پر کنیم

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: مقرراتی داریم که طبق آن زمان شروع و اتمام فصل نقل و انتقالات مشخص است. ما باید در این محدوده زمانی با بازیکنان مد نظرمان مذاکره کنیم. باشگاه پرسپولیس فهرستی از بازیکنان مدنظر کادر فنی را در اختیار گرفته و به شدت مشتاق است این نفرات به تیم اضافه شوند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما در فهرست خود دو تا سه جای خالی دارد و برخی نفرات هم که اکنون در فهرست تیم هستند، جزو نفرات زیر 23 سال محسوب می‌شوند. می‌خواهیم تیم فعلی را حفظ کرده و جای خالی خود را هم با همین بازیکنانی که کادر فنی اعلام کرده پر کنیم.

فعالیت رسمی خود برای جذب بازیکنان جدید را از 6 شهریور آغاز می کنیم

رغبتی تصریح کرد: پس از آغاز رسمی نقل و انتقالات مذاکرات رسمی را با بازیکنانی که آزاد هستند انجام می‌دهیم و اگر بازیکنی تحت قرارداد باشگاه دیگری باشد، به شکل رسمی از این باشگاه درخواست می‌کنیم تا شرایط حضور بازیکنش در پرسپولیس را به ما اعلام کند. روز گذشته هم با مدیر برنامه‌ برخی از بازیکنان برای تمدید قرارداد جلسه داشتیم.

وی در باره این که با مدیر برنامه کدام بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت شده، گفت: می‌خواهیم ابتدا شاکله اصلی پرسپولیس را جمع کنیم. نفراتی مانند شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، بشار رسن، احمد نوراللهی، علی علیپور و محسن ربیع‌خواه صحبت کرده‌ایم. با توجه به این که تیم ما در کوران تمرینات است، خود بازیکنان به باشگاه می‌گویند مدیر برنامه‌های ما اختیار تام دارد و جلسات را با وی برگزار کنید. آنها هم به باشگاه می‌آیند و با ما صحبت می‌کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیح داد: برای دو سه بازیکن دیگر هم پیغام فرستاده‌ایم ضمن این که از طریق مدیر برنامه‌های محمد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک صحبت کرده و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم.

کارگزار هرجا دست ما تنگ بوده به پرسپولیس کمک کرده است

رغبتی در باره این که آیا بودجه‌ای برای فصل نقل و انتقالات به جز دریافت پول از کارگزار پیش بینی شده گفت: قرارداد ما با کارگزار شرایط زمانبندی دارد و این گونه نیست که هر زمان که ما بخواهیم و یا کاری پیش بیاید این شرکت به پرسپولیس پول بدهد. مکلف هستیم با بودجه‌ای که پیش بینی کرده‌ایم کار را پیش ببریم و کارگزار هم تعهداتی را که داده دنبال می‌کند. خوشبختانه تاکنون تعامل خوبی داشته‌ایم و جایی که دست ما تنگ شده، کارگزار به کمک آمده و الان هم به کمک پرسپولیس می‌آید.

برای جذب، تسویه و تمدید قرارداد بازیکنان پلن خاصی داریم

وی افزود: برای کار خود پلنی داریم و طبق همان پیگیری بدهی‌های خارجی که امکان دارد باشگاه را اذیت کند و هزینه‌های تیم را پیش می‌بریم. برای جذب بازیکنان جدید و تسویه و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی هم برنامه مدونی داریم که طبق آن عمل خواهیم کرد. امیدوارم حادثه غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و تمام برنامه‌ها به شکل درستی اجرا شود.

تا هفته آینده به برانکو پول می دهیم

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در باره آخرین وضعیت تسویه حساب با برانکو ایوانکوویچ گفت: ما برای تسویه حساب با وی زمان داریم و تمام پلن و برنامه خود را هم به کار گرفته‌ایم تا در زمان مناسب به برانکو پول بدهیم. به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری و اوایل هفته آینده هم پرداختی دیگری به وی صورت می‌گیرد.

با دستیاران برانکو برای پر کردن فرم های دریافت طلب شان از فیفا صحبت می کنیم

رغبتی در باره امضا نکردن فرم‌های فیفا از سوی ایگور پاناایچ و زلاتکو ایوانکوویچ برای تسویه طلب آنها از محل مطالبات پرسپولیس از فیفا اظهار داشت: با دستیاران برانکو صحبت کرده و می‌کنیم تا این فرم‌ها را امضا کرده و مطالباتشان را از فیفا بگیرند، زیرا این پول که در فیفا وجود دارد برای پرسپولیس است و باید بتوانیم از آن استفاده کنیم. متأسفانه تحریم‌هایی که علیه ایران وجود داشت سبب شده نتوانیم از پول خود به موقع استفاده کنیم و این موضوع برای ما دردسرهایی ایجاد کرد اما اطمینان دارم در زمان مقرر پول برانکو و دستیارانش پرداخت خواهد شد.

شهرداری برای استفاده از ورزشگاه کاظمی تعامل خوبی با پرسپولیس دارد

وی درباره این که آیا باشگاه پرسپولیس درخواست اجاره 5 ساله ورزشگاه کاظمی را از شهرداری تهران ارائه کرده، گفت: ورزشگاه کاظمی محل مناسبی برای برگزاری تمرینات پرسپولیس است و ما با توجه به مشکلاتی که در باره کارهای ثبتی و اداری وجود داشت نتوانستیم این ورزشگاه را به مالکیت پرسپولیس درآوریم. کادر فنی دوست دارد که تمرینات پرسپولیس همچنان در این محل برگزار شود و ما هم علاقمندیم این زمین همچنان در اختیار تیم باشد. خوشبختانه شهرداری هم تعامل خوبی با پرسپولیس داشته و چنین درخواستی از شهرداری داشته‌ایم.

برای دربی آماده هستیم و نتیجه هم برای ما است

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در باره آخرین وضعیت این تیم پیش از برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس برای این دیدار بسیار آماده و پرانگیزه است و به امید حق نتیجه این دیدار هم برای ما است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    فرافکنی تیم منفور حکومتی تمومی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس