کد خبر 1109907
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
بررسی آینده گریژمان در بارسلونا / ستاره فرانسه می‌ماند ولی پستش تغییر می‌کند

رسانه‌های اسپانیایی از ماندن ستاره فرانسوی در بارسا سخن می‌گویند و معتقند که مربی جدید آبی‌اناری‌ها از او استفاده متفاوتی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از آمدن رونالد کومان به بارسلونا موضوع تغییر پست آنتوان گریژمان در این تیم مطرح شد.

ستاره‌ای که با 120 میلیون یورو برای حل مشکل بارسا وارد نیوکمپ شد ولی اصلاً تاثیرگذار نبود و به یک بازیکنی معمولی و حتی نیمکت نشین لقب گرفت.

رسانه‌ها از همان ابتدا مدعی بودند که جای گریژمان و پستی که بازی می‌کند به درد این بازیکن نمی‌خورد و از توانایی‌های او استفاده نمی‌شود.

رونالد کومان نیز پس از رسیدن به بارسلونا در مصاحبه‌ای ادعا کرد که باید پست گریژمان تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

سکوت سوارس شکست

مربی جدید بارسلونا در مصاحبه با NOS اظهار داشت: گریژمان به مانند وینگر سنتی‌ نیست. او باید در جایی دیگر بازی کند تا مناسب توانایی‌هایش باشد. پستی که بتواند کیفیت خود را نشان دهد. به عنوان یک مربی شما باید بازیکنت را بشناسی و بتوانی از تمام ظرفیت او استفاده کنی.

در گزارشی که اسپورت امروز منتشر کرده از این ظرفیت برای گریژمان سخت گفته است. ستاره فرانسوی در بارسلونا به 2 دلیل خواهد ماند. یک دلیل اقتصادی آشفته پساکرونایی باشگاه بارسلوناست و دیگری به دلیل تکنیک فردی و ورزشی ستاره فرانسوی که می‌تواند به درد بارسلونا بخورد.

به همین دلیل آنتوان گریژمان در بارسلونا می‌ماند ولی پستش به کلی تغییر خواهد کرد و مربی جدید از توانایی‌های او به شکلی دیگر استفاده کرد.

دقیقاً این موضوع را در خصوص «فرانکی دی‌یونگ» ذکر می‌کنند. این بازیکن در تیم ملی هلند با کومان کار کرده و باید دید زیر نظر او در بارسلونا چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس