کد خبر 1109850
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
مقایسه آمار گلزنی شیخ دیاباته و ارسلان مطهری

تیم استقلال در حالی با نایب قهرمانی لیگ نوزدهم را به پایان رساند که سه مهاجم این تیم در صف گلزنان برتر این مسابقات قرار داشتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی با ایستادن در رده دوم جدول کارش را در لیگ برتر به پایان رساند که خط حمله این تیم بهترین خط حمله مسابقات و شیخ دیاباته مهاجم ۳۲ ساله آنها نیز آقای گل شد. 

شیخ ۲ متری آبیها با ۱۵ گل بالاتر از مهاجمان دیگر این تیم و لیگ برتر قرار گرفت و در بین بازیکنان استقلال هم ارسلان مطهری و مهدی قائدی هر کدام با ۱۰ گل زده در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار داشتند.

مطهری که نیم فصل دوم به جمع شاگردان مجیدی ملحق شد، در نیم فصل نخست ۵ بار با پیراهن ذوب آهن گلزنی کرده بود و در نیم فصل دوم نیز ۵ گل با پیراهن استقلال زد. مطهری در حالی در یک نیم فصل برای آبی پوشان ۵ بار گلزنی کرد که به دلیل مصدومیت فرصتهای زیادی برای بازی پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال بمب نقل و انتقالات سری آ می‌شود؟

مطهری در نیم فصل دوم تنها در ۱۱ بازی به میدان رفت و جمع دقایق حضورش در میدان نیز از ۵۷۰ دقیقه تجاوز نکرد که این تعداد گل در این میزان دقیقه می تواند او را حتی بالاتر از دیاباته قرار دهد.

شیخ دیاباته مهاجم ۱۹۸ سانتی آبی پوشان در حالی آقای گل لیگ برتر شد که در ۲۲ بازی برای آبی‌ها به میدان رفت و جمعا ۱۵۰۸ دقیقه بازی کرد. متوسط گلزنی شیخ برای تیمش به ازای هر ۱۰۰ دقیقه بازی یک گل است و این در حالی است که ارسلان مطهری با ۵۷۰ دقیقه بازی موفق به زدن ۵ گل شده و به طور متوسط به ازای هر ۱۱۴ دقیقه یکبار گلزنی کرده است.

باتوجه به این که دیاباته ۳ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده اما همه گلهای مطهری در جریان بازی به ثمر رسیده، متوسط گلهای دیاباته در جریان بازی به ازای هر ۱۵۰ دقیقه یک گل است که این آمار نشان می‌دهد بدون احتساب پنالتی، آمار گلزنی مطهری قدری بهتر از شیخ دیاباته می‌باشد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    1508 دقیقه تقسیم بر 12 میشه 125 دقیقه نه 150 دقیقه. و خداوند ماشین حساب را آفرید.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    شیخ دیاباته در بازی با تراکتور اصلا نخواست بازی کنه.ایااین حقیقت داره تیم رقیب پولدمیده بازیکن بازی نکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس