جلودارزاده

عضو فراکسیون امید مدعی است چون تعداد رای‌هایش ظرف 4 سال از یک میلیون و 200 هزار به صد هزار رسیده، بنابراین اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار شده است.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: بنده [در انتخابات مجلس دهم] یک میلیون و دویست هزار رای داشتم، در انتخابات گذشته صد هزار تا شد که این نشان می‌دهد، اکثریت قاطع مردم که یک تفکر دارند، در انتخابات شرکت نکردند، عدم مشارکت بیانگر قهر عمومی و خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی است، در حقیقت این روش‌ها مشارکت را کم کرده و این عدم مشارکت‌ها، ممکن است در ظاهر آسیبی نرساند ولی در حقیقت، قدرت را نابود می‌کند و از بین می‌برد.

وی همچنین می‌گوید: در مجلس دهم سعی کردیم صدای ملت باشیم، آن زمان در مورد مسائلی که الان پیش آمده مدام تذکر می‌دادیم. بن‌بست‌هایی که امروز در آن قرار داریم، آن موقع قابل حل بود. در حال حاضر منتظر هستیم دوستانی که می‌خواستند با روش دیگری مملکت را اداره کنند، امتحان خود را به ملت پس بدهند.

درباره این اظهارات شایان ذکر است که اگر اصلاح‌طلبان در دولت و مجلس و شورای شهر تهران، عملکرد مناسبی داشتند، حتما مردم به آنها اقبال نشان می‌دادند اما به خاطر سوءرفتار مفرط و آزاردهنده، مردم حاضر نشدند مجددا به این طیف رای دهند و البته خانم جلودارزاده 100 هزار رای را به گزاف گفته‌اند وگرنه رای ایشان 67 هزار و 820 رای، رای مجید انصاری (نفر اول لیست اصلاح‌طلبان) 69 هزار و 151 رای و نفرات آخر لیست 19 هزار رای بود.

سیاسی‌کاری، تایید چندباره وزرای ناکارآمدی مثل وزیر راه و شهرسازی، انفعال در برابر سوءتدبیرهای دولت و تمجید از همین سوءمدیریت‌ها، کوتاهی در برابر تورم که در برخی مناطق حتی به 52 درصد هم رسید، علت اصلی نارضایتی و دلزدگی مردم بود.

از آن طرف امثال آخوندی با شعبده‌بازی‌های سند خرید 3 فروند هواپیما و ادعای اینکه صدها فروند دیگر خواهند خرید و گشایش‌های برجامی(!) در راه است، به فریب مردم در انتخابات سال 94 پرداختند که نتیجه‌ این عوام‌فریبی، سرخوردگی سال 98 بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محسن IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    سرکار خانم مردم از لیست امید شما نا امید شدند و به شما رأی ندادند . . طیف شما شعار دادند که شرکت نمی کنند و شرکت کردند همه بضاعت واقعی شما همین است و رأی قبلی با تزویر بود که خود را اکثریت میدانید و حالا که شکست خوردید فرار به جلو نکنید . حنای شما دیگر رنگی ندارد
  • سید IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    اصلاح طلبان تهوع آور باید آرزوی تسلط مجدد بر قوای مقننه و مجریه را با خود به گور ببرند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس