کد خبر 1109555
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
جمله تکان‌دهنده وصیت‌نامه شهید لاجوردی

زندانی نوشین نفیسی یکی از خبیثترین و متعصبترین افراد نادری است که در زندان تحمل کیفر مینماید، ولی با شیوههای منافقانه، بهدروغ خود را بریده نشان میدهد.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: در سال 1363، وقتی آیت‌الله منتظری درخواست عفو یکی از سرکردگان گروهک مارکسیستی پیکار به نام نوشین نفیسی را صادر کرد، شهید لاجوردی، دادستان وقت انقلاب اسلامی تهران نسبت به این تبعیض اعتراض کرد.

شهید لاجوردی در پشت برگه حکم آزادی نوشین نفیسی که به وی ابلاغ شده بود، نوشت: «زندانی نوشین نفیسی یکی از خبیثترین و متعصبترین افراد نادری است که در زندان تحمل کیفر مینماید، ولی با شیوههای منافقانه، بهدروغ خود را بریده نشان میدهد. بدیهی است کسی که از مرکزیت جناحِ انقلابی منشعب از پیکار مرتد محارب باشد، آزادیاش چه مقدار برای جامعه خطرناک است، ولی چه میشود کرد؟ چون دستور آزادی‌اش صادر شده، چارهای جز آزاد کردن نیست.

گرچه با تمام وجود مخالف آزادیاش هستم و معتقدم اگر قرار باشد مرکزیت سازمان الحادی با آن همه جنایت و آمریت در کشتار مردم مسلمان و بیگناه و ... داشتن همه وزر و وبال اعضا و هواداران اعدام شده سازمانش، آزاد شود، پس ...؟!! خدایا تو شاهدی با دیدن این نامه و تبعیض غیرقابل تصور، مرگ خود را از تو خواستم...

 1 شهریور 1377: شهادت سیداسدالله لاجوردی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 0
    واقعا خداوند متعال به ملت ایران رحم کرد که شخصیتی مثل مرحوم منتظری رهبر نشد!
  • NL ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    هنوز منتظری از ان دنیا فتوا می دهد چر ا در محرم مراسم می گیرند واب به اسیاب دشمن می ریزند منافقین پول می دهند که ا عده ای معدود به دوروغ منتظری را علم کرده وپشت ان به کشور ومردم ضربه بزنند محرم مخصوص امام حسین است خیلی ها حتی روز عاشورا فوت کرده اند ولی خوب می داند رعایت باید ونباید ها را می کنند ماه محرم فقط مخصوص امام حسین است بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس