اتفاق عجیب برای تیمی که سقوط کرد/ طولانی‌ترین قعرنشینی در لیگ

تیم سقوط کرده شاهین بوشهر که بسیاری از رکوردهای منفی نوزدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص داد، دارای رکورد طولانی ترین قعرنشینی شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شاهین بوشهر که همراه با گل گهر سیرجان در ابتدای فصل نوزدهم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، به لطف نتایج ضعیفی که گرفت خیلی زود به لیگ یک بازگشت. همین تیم بوشهری بسیاری از رکوردهای منفی لیگ برتر را هم به خود اختصاص داد از جمله ضعیف ترین خط دفاع با ۵۷ گل خورده، بیشترین شکست با ۱۶ باخت و کمترین برد با تنها ۴ برد (به صورت مشترک همراه با پارس جنوبی).

بیشتر بخوانید:

عنوانی که در پایان لیگ به کاپیتان استقلال رسید

یکی دیگر از رکوردهای منفی که تبدیل به اتفاقی بد و نادر برای این تیم شد، طولانی ترین دوره قعرنشینی در لیگ برتر بود. بوشهری کار خود را در لیگ نوزدهم با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل سپاهان و قعرنشینی شروع کرد و با شکست ۲ بر یک مقابل شهرخودرو در هفته دوم این قعرنشینی را ادامه داد.

شاهینی ها به جز هفته های ۲۰ تا ۲۲ که پیکان در انتهای جدول قرار داشت، در سایر هفته‌ها در آخرین رده از جدول قرار داشت. تا ۲۷ هفته در قعر جدول لیگ نوزدهم قرار داشته باشد.

پارس جنوبی جم دیگر تیم استان بوشهر که با لیگ برتر خداحافظی کرد، تنها در سه هفته پایانی به رده پانزدهم رسید و مشکلاتی که پیرامون آنها را گرفته بود اجازه فرار از منطقه خطر را به این تیم نداد تا استان بوشهر به یکباره در لیگ برتر سهمیه نداشته باشد. پارس جنوبی در هفته چهارم مسابقات در جایگاه هفتم جدول قرار داشت و این بالاترین رتبه ای بود که آنها در این فصل تجربه کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Mjp IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    7 0
    عجیب ک نیست هرچی هزینه هست خرج تیم‌های تهران واصفهان میشه وبهترین بازیکنهارومیگیرنداماتیمهای شهرستانی مثل فجر برق شیرازوتیمهای بوشهری هم بایدباهمون ترکیب لیگ. دسته اول یادوم. ادامه بدن وهزینه ی روزافتتاحشون تااخر عمرشون اندازه ی یه بازیکن. تیم‌های تهرانی هم نمیشه بعدتوقع داریدنتیجه بگیرند؟؟ یکمم به شهرستانهای برسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس