کد خبر 110939
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰

آموزش و پرورش شماره تلفن و شماره پیامک برای ارتباط با مردم و دریافت سوالات، پیشنهادات و انتقادات اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی فرهادی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: آحاد جامعه اعم از فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر افرادی که بر حسب نیاز تمایل به ارتباط و تعامل با بخش‌های مختلف آموزش و پرورش دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت این وزارتخانه به نشانی الکترونیکی www.medu.ir (بخش ارتباطات مردمی) پیام یا درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال و پاسخ مربوطه را دریافت کنند.

وی افزود: شیوه دیگر برقراری ارتباط با این وزارتخانه از طریق نشریه تخصصی نگاه به نشانی الکترونیکی negah@medu.ir  است که علاقه‌مندان می‌توانند هرگونه سؤال، پیشنهاد، انتقاد یا نظر خاص خود را ارسال و پاسخ مربوطه را در نشریه نگاه دریافت کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، راه دیگر برقراری ارتباط را ارسال پیامک به شماره 300012 ذکر کرد و یادآور شد: پاسخ پیامک‌های ارسالی نیز علاوه بر ارسال به فرد متقاضی در صورت وجود اطلاعات و آدرس مناسب، در نشریه تخصصی نگاه نیز به چاپ می‌رسد.

وی اشاره کرد: دو شماره تلفن گویای 6-88894105 به صورت شبانه روزی آماده دریافت و ضبط پیام‌های مردم و فرهنگیان است، همچنین شماره تلفن‌های 20 و 14و 82282113 نیز در ساعات اداری آماده راهنمایی و پاسخگویی به تماس گیرندگان است.

بر اساس گفته فرهادی، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش روزانه پاسخگوی صدها ارتباط حضوری، تلفنی و نامه الکترونیکی است.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی ادامه داد: علاوه بر این مرکز ، ادارات کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان‌های کشور نیز همچون گذشته در راستای وظایف خود مراجعات حضوری و غیرحضوری افراد را پاسخگو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس