کد خبر 1109293
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود

سازمان لیگ با درخواست تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود که چهارشنبه پرسپولیس و استقلال باید به مصاف هم‌ بروند. همچنبن فینال جام حذفی نیز قرار است سیزدهم شهریور برگزار شود.

باشگاه استقلال با توجه به فشردگی مسابقات، زمان کم برای ارسال لیست آسیایی و همچنین عدم فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل درگیر بودن در جام حذفی و همچنین فاصله کم تا آغاز ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهان تعویق زمان دربی و فینال جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات توافق برای تعویق دربی

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز طبق جلسه‌ای که با کادر فنی برگزار کردند، متوجه شدند که دغدغه آنها به مانند استقلالی‌هاست و فشردگی مسابقات در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا ممکن است به تیم ضربه بزند. به همین دلیل، آنها نیز خواهان تعویق دربی شدند اما سازمان لیگ آب پاکی روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت و اعلام کرد که زمان کافی برای برگزاری نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی وجود ندارد. به این ترتیب، دربی نیمه‌نهایی جام حذفی چهارشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس