به گزارش مشرق، سیدعطاالله مهاجرانی، سیاستمدار در واکنش به درخواست آمریکا برای فعال شدن مکانیسم ماشه در توییتر نوشت: ترامپ برای لاپوشانی شکست‌های پی در پی و بی سابقه و البته تحقیرآمیز در تاریخ دیپلماسی آمریکا راهی جز قربانی کردن پمپئو ناکام و یا ماجراجویی جدید در خاورمیانه ندارد. پمپئو می بایست با برایان هوک می رفت. حال و روز شیخان و شاهان منطقه و اپوزسیون برانداز که امیدشان ترامپ بود!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    11 16
    تو چرا به لندن فرار کردی خیلی به فکر مملکتی برگد اینجا زندگی کن
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      11 4
      به تو چه ربطی داره کجا زندگی میکنه؟ خلاف شرعه یا عرف؟ بس کنید این عقاید کهنه را
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      4 4
      اتفاقا به ما ربط داره چون همین مهاجرانی محل درآمدش در خارج از کشور از کارکردن در اندیشکده های ضد ایرانی است
  • احمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    23 1
    این بازی جدید اروپاییهاست برای اعتبار بخشیدن به برجام و دولت غربگدا در ایران. بعد از بیرون رفتن ترامپ، تنها چند ماه دولت غربگدای تدبیر سر کار می مونه. برای همین اروپاییها دارن برای اون چند ماه برنامه ریزی می کنن که با حمایت ظاهری از ایران در اون زمان از ایران امتیاز بگیرن. خیلی باید مواظب بود دولت غربگدا دست از پا خطا نکنه. احتمالا یه بازی دیگه با قیمت ارز و طلا تو اون موقع انجام میشه و موج دیگه ای جام زهر بدستانی مثل تاجزاده و خوینیها و حجاریان شروع به تحرکات معمولشون خواهند کرد برای مذاکره با آمریکای بعد از ترامپ.
  • حسن IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    ازوقتی آمریکا از برجام خارج شد، ایران که هنوز به آن پایبنداست بارها از آمریکا خواسته که اول به برجام برگردد و بعد اگر درخواستی دارد درچارچوب برجام مطرح کند و این بدان معناست که برگشت آمریکا امکان پذیر است و نیازمند رای گیری و یاتشریفات پیچیده ای نیست، حالا اگر دیپلمات‌های آمریکا تشخیص دهند که استفاده از همان مکانیزم موسوم به ماشه که ظاهرا نیازی هم به همراهی بقیه اعضای برجام هم ندارد، موکول به برگشت به برجام است، خب به مصلحت هم که شده برخواهد گشت و بلافاصله ماشه را میکشد اما آنان گفته اند ما بعنوان یکی از امضا کنندگان برجام این حق را داریم. معلوم نیست که زور روسیه و چین بچربددراین مورد یا زور ترامپ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس