کد خبر 1108932
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| علیپور بهترین گلزن پرسپولیس شد/ شاگردان گل محمدی رکورددار جدید لیگ برتر

علی علیپور با سبقت گرفتن از مهدی ترابی به عنوان برترین گلزن پرسپولیس در لیگ نوزدهم معرفی شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در هفته پایانی لیگ برتر با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

* پرسپولیسی ها که پس از قطعی کردن قهرمانی خود در بازی با نفت مسجد سلیمان تاکنون بردی به دست نیاورده بودند، پس از سه بازی برای اولین بار پیروز شدند.

* همچنین شاگردان ابراهیم صادقی هم که پس از ۸ بازی و آغاز مجدد لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا نخستین شکست خود را متحمل می شدند با وجود این باخت در رتبه چهاردهم لیگ قرار گرفته و از سقوط فرار کردند.

*علی علیپور با به ثمر رساندن سومین گل پرسپولیس از مهدی ترابی سبقت گرفت و با رسیدن به ۱۲ گل زده به بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر تبدیل شد. این بازیکن همچنین در کنار عیسی آل کثیر در رتبه سوم برترین گلزنان فصل ایستاد. وی برای انجام دادن شادی گل، زیرپیراهنش عکس شهید قدمعلی علیپور را نشان داد.

*شاگردان یحیی گل محمدی با بردن تیم ابراهیم صادقی ۶۷ امتیازی شده و رکورد پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم را که ۶۶ امتیاز کسب کرده بود، ارتقا داد تا به رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر برسد.

*علی علیپور پس از پایان بازی با ناراحتی روی زمین افتاد که محمد نادری به وی دلداری داد. البته باید دید آیا ناراحتی علیپور ارتباطی به احتمال خداحافظی اش با پایان فصل از پرسپولیس دارد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس