حجت الاسلام محمد قمی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اقامه عزای سیدالشهدا (ع) خواسته همه مردم است، گفت: این عزاداری رزق معنوی جامعه است و شادابی جامعه را تضمین می‌کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد قمی، دقایقی پیش در مراسم اذن عزا در حرم رضوی گفت: اقامه عزای سیدالشهدا (ع) خواسته همه مردم است، این عزاداری رزق معنوی جامعه است و شادابی جامعه را تضمین می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: اگر امروز نبرد اصلی، نبرد اراده‌ها است، برترین اراده‌ها در این نبرد بزرگ تمدنی متعلق به ارادتمندان امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید:

عزاداری در فضای مسقف ممنوع اعلام شد

وی با بیان اینکه باید عزای سیدالشهدا (ع) را اقامه کرد، ابراز کرد: امروز حاکمیت امام رضایی‌ها بر جامعه حاکم است و دوران امویان و عباسیان که مانع از عزاداری می‌شدند، گذشته است.

حجت الاسلام قمی در ادامه با اشاره به سفارش امام رضا (ع) به ریان بن شبیب، گفت: در واقع فرمان اقامه عزا را امام رضا (ع) به مردم صادر کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به محدودیت‌های عزاداری امسال، گفت: مردم عزیز ایران در هر شرایطی عزای سیدالشهدا (ع) را اقامه خواهند کرد البته با حفظ پروتکل‌های بهداشتی.

وی همچنین افزود: برخی افراد از جمله کادر بهداشت و درمان درحالی که خود محب امام حسین (ع) هستند، برای حفظ سلامت مردم، به ناچار باید پروتکل‌های بهداشتی لازم گوشزد و دستورات لازم را مقرر کنند. حضرت آقا نیز فرموده‌اند تأکیدات ستاد ملی کرونا مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس