کد خبر 1108864
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی‌های ما عادت کرده است/ تیم‌های لیگ دنبال ایستادن روبه‌روی ما بودند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال وقتی به هدفی که دارید می‌رسید انگیزه بازیکنان کم می‌شود و این مشکل برای تیم‌های بزگ مانند لیورپول و یوونتوس هم به وجود می‌آید.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پیش از آغاز بازی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت:‌حدود 15 ماه سخت را سپری کردیم. همه دست به دست هم دادیم. روزهای سختی را گذراندیم. آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیزم و مردم دنیا دارم.

وی ادامه داد: هفته آخر لیگ است. قهرمان شدیم، ان شاالله بتوانیم آخرین بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. هواداران همیشه از ما انتظار قهرمانی دارند که این کار را انجام دادیم. آن‌ها همیشه توقع برد دارند. امیدوارم هم بازی امروز را ببریم، هم بازی بعدی که دربی است و بتوانیم قهرمان جام حذفی هم بشویم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم در آستانه دربی دچار کم انگیزگی شده است، گفت: در فوتبال وقتی به هدفی که دارید می‌رسید این شرایط به وجود می‌آید. نه فقط ما، تیم‌های بزرگ دنیا مانند لیورپول و یوونتوس هم این مشکل برایشان به وجود می‌آید. وقتی قهرمان می‌شوند انگیزه بازیکنان کم می‌شود.

وی افزود: اما ما در تمام بازی‌ها برای بردن می‌آییم. البته در نیم فصل دوم دروازه ها و زمین‌ها کوچک می‌شوند. یک سری تیم برای سقوط نکردن و یک سری تیم برای سهمیه گرفتن می‌جنگند. در هفته های آخر هم سخت است انگیزه بچه‌ها را مثل زمانی که به امتیاز احتیاج داشتیم حفظ کنیم. اما در نهایت فکر می‌کنم بازی با استقلال متفاوت باشد و ان شاالله برای بردن می‌رویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس