کد خبر 1108847
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

به گزارش مشرق، احمد نادری، نماینده مجلس شورای اسلامی طی توییتی نوشت: همانطور که بارها گفته ام، مخالف جدی برگزاری کنکور در شرایط فعلی هستم. شنبه طرح ترافیک تهران به حالت اولیه برمی گردد اگر بنا باشد که دانش‌آموزان از کنکور جان سالم به در ببرند، در وسایل حمل و نقل عمومی که احتمال شیوع بسیار زیاد است، به کرونا مبتلا خواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    9 1
    نبادا کرونایی های مترو به نام محرم نوشته شود.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 0
    درخواست مهم از نمایندگان مردم : سئوالات نامناسب در کنکور امسال ، حتی از نظر دبیرهای با تجربه ، نامناسب و غیر منطقی بوده و ظاهرا نمی تواند معیار منطقی و درستی برای سنجش توانایی های علمی برای قبولی باشد. نمایتدگان مجلس برای ضایع نشدن حق و حقوق شرکت کنندگان در کنکور سراسری امسال ، لطفاً موضوع را سریعتر بررسی کنند و در صورت امکان سازمان سنجش را مکلف به برگزاری مجدد کنکور کنند.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 0
    دیر شروع کردن قرنطینه اشتباه محض بود. زود تمام کردن قرنطینه حماقت بود. اجرای طرح ترافیک و اصرار بر اجرای طرح ترافیک با وجود افزایش دادن تعداد مبتلایان به کرونا و افزایش تلفات از کرونا خیلی بدتر از حماقت بود. اجرای مجدد طرح ترافیک خطای مجددی بر افزایش مبتلا کردن مردم به کرونا و افزایش دادن تلفات است.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 1
    متاسفانه مسئولین ناکارامد اصلاح طلب روش دیگری برای زیاد کردن تعداد تلفات کرونا و عزا دار کردن مردم بهتر از طرح ترافیک سراغ ندارند و از آن دارند خوب استفاده می کننند. طرح ترافیک شده مکانیسم ماشه اصلاح طلبها
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 1
    از نمایندگان مردم خواهش میکنم تا تمام مسئولین دولتی و وزرا و رئیس جمهور را موظف کنند تا در روزهای اجرای طرح ترافیک با اتوبوس تردد کنند تا نگرانی ابتلا به کرونا در اتوبوس و مترو را درک کنند .
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    طراحی سئوالات نامناسب در کنکور امسال ، حتی از نظر دبیرهای با تجربه ، عجیب و نامناسب و غیر منطقی بوده و ظاهرا نمی تواند معیار منطقی و درستی برای سنجش توانایی های علمی برای قبولی باشد. نمایتدگان مجلس برای ضایع نشدن حق و حقوق شرکت کنندگان در کنکور سراسری امسال ، لطفاً موضوع را سریعتر بررسی کنند و در صورت امکان سازمان سنجش را مکلف به برگزاری مجدد کنکور کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس