محمود فکری سرمربی نساجی

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این مطلب که فردا بازی سختی داریم، گفت: از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم و هزینه آن را می‌دهیم.

به گزارش مشرق، محمود فکری امروز در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو با اشاره به اینکه تیم قهرمان نبودیم و سهمیه کسب نکردیم، اظهار کرد: پرتلاش ترین تیم در این ۱۰ بازی اخیر بودیم و امیدوارم در بازی فردا بچه‌ها همان انگیزه را داشته باشند و بتوانیم در این بازی هم امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم.

بیشتر بخوانید:

تیمِ فکری دست‎انداز صدرنشینان!

فکری اضافه کرد: از مدیران فوتبال برای استفاده از مربیان جوان تشکر می‌کنم، این مربیان جوان ایده های نو دارند، بختیاری‌زاده یکی از مربیان جوانی است که عقبه بسیار خوبی دارد، او بازیکن تیم‌های بزرگ و بازیکن تیم ملی بوده و مطمئنا در عرصه مربیگری تفکرات و ایده‌های جدید دارد. 

سرمربی تیم نساجی مازندران تصریح کرد: در این بازی‌ها دیدارها تازه می‌شود چون هر کدام درگیر کارهای خود هستند این دیدارها تجدید خاطره می شود، از طرف دیگه شهرخودرو یکی از تیم بسیار خوب لیگ است، تا هفته گذشته یکی از گزینه‌های دریافت سهمیه بوده و امیدوارم بازی خوبی شود.

وی بیان کرد: امیدوارم این بازی مشکل خاصی نداشته باشد، هر تیمی که توانست تلاش بیشتری کند موفق شود. 

فکری یادآور شد: بازیکنان جوانی که ما داریم پتانسیل‌های خوبی دارند، شاید فرصت بازی به آنها نرسیده یا کمتر رسیده، اما پتانسیل فنی بالایی دارند، به همین دلیل هر زمان نیاز بوده از این بازیکنان کمک گرفتیم و دغدغه‌ای نداریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: به بازیکنان جوان اعتقاد داریم، باید این هزینه را بدهیم و جوانان را وارد میدان کرده از توانایی آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همیشه لازم نیست شما با حضور فیزیکی تماشاگران را درک کنید، متذکر شد: طرفداران را با تمام وجودمان حس می کنیم، با تمام وجود برای خوشحالی شان تلاش کرده و بازیکنان را وارد میدان می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس