کد خبر 1108441
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کومان رسماً سرمربی بارسلونا شد

باشگاه بارسلونا به طور رسمی رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی رونالد کومان را با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. این سرمربی هلندی جانشین کیکه ستین شد که به دلیل تداوم نتایج ضعیف و شکست 8-2 بارسا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ونگر به حضورش در تیم ملی هلند

این مربی هلندی که بین سال‌های 1989 تا 1995 برای بارسلونا بازی می‌کرد، از سال 2018 هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده داشت. او این تیم را طوری احیا کرد که نارنجی‌پوشان با قدرت سهمیه حضور در رقابت‌های یورو 2020 را گرفتند. در قرارداد او با اتحادیه فوتبال هلند بندی وجود داشت که هر وقت از بارسلونا پیشنهاد داشت، بتواند از تیم ملی هلند جدا شود.

سرمربی پیشین تیم‌های آژاکس، والنسیا، ساوتهمپتون و اورتون حالا کار سختی برای احیای بارسلونا دارد که در 12 سال اخیر برای اولین بار فصل را بدون کسب جام به پایان برد.

کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، در این تیم نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید و شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ، جایگاه او در این تیم را متزلزل کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس