کلاهبرداری از جاماندگان سهام عدالت

رئیس‌جمهوری لبنان در مصاحبه‌ای با یک روزنامه ایتالیایی ضمن تأکید بر اینکه حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد گفت که ایستادگی مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی وظیفه هر لبنانی است.

به گزارش مشرق،  میشل عون رئیس جمهور لبنان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» گفت: زمانی که اسرائیل به زمین لبنان حمله می‌کند و لبنانی‌ها را می‌کشد٬ بر هر لبنانی واجب است که در برابر متجاوزان بایستد

عون ادامه داد: در جنگ 2006 وظیفه من ایستادن کنار حزب‌الله بود٬ زیرا من لبنانی هستم.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور لبنان در خصوص برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی اظهار داشت که باید یک توافق پارلمانی در این خصوص صورت بگیرد که نمی‌توان زمانی برای آن مشخص کرد.

اما میشل عون در زمینه موضع خود در خصوص تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار بندر بیروت خاطرنشان کرد که طبق قانون اساسی رسیدگی به اتفاقی که در لبنان افتاد به‌عهده دستگاه قضایی کشور است و احکام به نام ملت لبنان صادر می‌شود.

وی در ادامه گفت: از همه کشورهایی که به لبنان کمک کرده‌اند و به‌ویژه از فرانسه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی جهت کمک به بیروت تشکر و درخواست خود را مجدداً تکرار می‌کنم که این کمک‌ها باید تحت نظارت سازمان ملل باشد.

رئیس جمهوری لبنان همچنین تأکید کرد که حزب‌الله در بندر بیروت تسلیحاتی انبار نکرده بود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان خود به آن اشاره کرده است.

میشل عون در رابطه با این فرضیه که ادعا می‌شود انفجار بندر بیروت ناشی از انبار مهمات حزب‌الله بوده گفت که این امر محال است و ضمن اینکه همه احتمالات در تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 0
    این عکس چه ربطی به تیتر و خبر داره؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس