لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

هیأتی‌ها همیار بیماران مبتلا به کرونا می‌شوند +عکس

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۰۰ هزار و ۸۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.  ۳۸۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت شیوع بیماری در استان‌ها توضیح داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری خاطرنشان کرد: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    2 0
    علی برکت اله.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    5 0
    به نظرم قرنطینه دوباره باید اعمال بشه (نه برای مدت طولانی) و دولت هم هر هفته پولی به حساب مردم واریز کنه مگه نمیگفتن گشایش اقتصادی داریم
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 3
      اگر مردم سه اصل مهم که تحت عنوان شفاست رعایت کنند نیاز به قرنطینه نیست. شین. شستشوی دستها. فاء فاصله گذاری اجتماعی. والف استفاده از ماسک.!!!
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    مشرق ذلیلمرده حسودا کار خودشونو کردن؟ بعد ۵ سال منو داری به انسونا میفروشی؟ :'( کارت به جایی رسیده کامنتامو میخوری؟ اینا همشون عاریتی ان. تنها منم که با اسمای مختلف میمانم. با پلنگ گلبهی برمیگردما
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 3
      توکی میخواهی بزرگ بشی کوچولو.؟!
  • امان از جهالت IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    2 0
    شما بیاید برید ماسک های دو لایه چینی رو که به اسم ماسک سه لایه بین مردم به فروش میرسونن رو جمع کنید تا آمار مبتلایان چند برابر نشن بخاطر دو قرون ارزونتر جان مردم رو حلال میکنن. من موندم این حمایت از تولید ملی کجای این صادرات جا میگیره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس