کد خبر 1107898
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
همدستی ۳ برادر برای قتل شوهر خواهر

مرد کینه جو برای انتقام از شوهر همسر سابقش در یک درگیری خونین او را با همدستی برادرانش به قتل رساند.

به گزارش مشرق، ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد ۲۷ مرداد گزارش درگیری مرگباری از سوی مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مرد جوانی ساعت ۱۲ شب یکشنبه، در حالی که بر اثر اصابت ضربه‌های چماق و چاقو بشدت مجروح شده بود به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده، اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات تسلیم مرگ شد.

سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در این باره گفت: حدود ساعت ۱۲ شب گزارش نزاع خونینی بین چند زن و مرد جوان به مأموران کلانتری اعلام شد و مأموران بلافاصله راهی محل شدند، اما با بدن نیمه جان مردی به‌نام محمود مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند که وی ساعتی بعد جان باخت.

بیشتر بخوانید:

در این درگیری دو مرد جوان نیز بازداشت شدند، اما افراد دیگری که در نزاع حضور داشتند پا به فرار گذاشتند.

در ادامه زن جوانی که به همراه محمود- مقتول- در این درگیری حضور داشت در تحقیقات گفت: چندین سال قبل با مردی به‌نام کامیار ازدواج کردم، اما اختلافاتی که با همسرم و خانواده‌اش داشتم باعث شد که سال گذشته از او جدا شوم.

من از همسر اولم دو فرزند دارم که بچه‌ها با من زندگی می‌کنند. مدتی بعد از طلاقم شوهر خواهر سعید به نام محمود به خواستگاری‌ام آمد و از آنجایی که مرد خوبی بود و از مشکلات زندگی‌ام خبر داشت، با درخواست ازدواجش موافقت و زندگی جدیدی را آغاز کردم.

تا اینکه چند روز قبل، پدر محمود فوت کرد و من و شوهرم برای شرکت در مراسم ختم او به شهرستان محل زندگی پدرش رفتیم.
از آنجایی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و سفر و شرکت در مراسم عزاداری خطرناک است بچه‌هایم را با خودم نبردم و آن‌ها را نزد همسر سابقم گذاشتم و قرار شد بعد از آنکه از سفر برگشتیم به‌دنبال آن‌ها بروم.

زن جوان گفت: شب حادثه برای بردن بچه‌هایم به خانه همسر سابقم رفتم. اما خانواده او به محض دیدن من شروع به جر و بحث کرده و کینه قدیمی که از یکدیگر داشتیم سر باز کرد.

برادر شوهرهای سابقم و کامیار با من درگیر شدند و می‌خواستند مرا بزنند که من فرار کردم و به کوچه دویدم. اما آن‌ها با چوب و چماق به دنبالم آمدند.

شوهرم که این صحنه را دید می‌خواست از من دفاع کند که آن‌ها به او حمله کرده و محمود را بشدت زخمی کردند. دقایقی بعد نیز همسایه‌ها با پلیس تماس گرفتند، اما قبل از رسیدن مأموران پلیس، شوهر سابقم و اقوامش فرار کردند و مأموران موفق شدند دو برادرش را دستگیر کنند.

بدین ترتیب مصطفی واحدی، بازپرس جنایی پایتخت دستور بازداشت شوهر سابق زن جوان و افرادی را که در این درگیری حضور داشتند، صادر کرد. از آنجایی که محمود با ضربات متعدد چاقو و چماق کشته شده بود و مشخص نبود کدام ضربه کشنده بوده و چه کسی آن ضربه را زده است، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد تا مشخص شود که قاتل اصلی چه کسی است و مقتول با ضربه کدام یک از متهمان کشته شده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    20 5
    تو اکثر این تیپ حوادث که مردها باهم درگیر می شن بعدا مشخص می شه زنه اون زیر میرا یه حرکاتی زده یا بی فکری کرده
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      2 5
      لعنت خدا و ملائکه بر چنین زنان فاسد و رذل و کثیفی
  • Man144 IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    21 1
    نویسنده این مطلب(روزنامه ایران) واقعا خودش میدونه چی نوشته ,باید چند بار بخونیش تا متوجه بشی ,خب اینم یکی از جملاتش:برادر شوهرهای سابقم
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      13 0
      خبرنگار بیسواد زیاد هستن اتفاقا جزء بجا آورندگان هم هستن!!!!
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      3 0
      دقیقا مثلا من نفهمیدم سعید اصلا کی بود که شوهر خواهرش اومده بوده خواستگاریش؟ ! یعنی زن دوم طرف شده بوده یا چی؟
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    11 1
    چه قوم‌وحشی بودن
    • سیما IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 4
      الکی زنه خیانت کرده با شوهر خواهرشوهرش،بغد شوهره طلاقش داده رفته ضیغه شوهرخواهرشوهرش شده بعدم هرروز میرفته جلوی خونه شوهره قبلی مانور میداده ،بعدم شب با همین صیغه ای رفتن با دو ماشین اراذل قمه کش و خود شوهر صیغه ای هم قمه و چماق داشته و تو کوچه فریاد میزده و فحش ناموسی میداده نزاع حمعی شده اصلا مشخص نیست می زده کی خورده همش دروغه این گزارش،دوست من همسایه این مرده است اتفاقا آدمهای خیلی نجیب و خوبین میگه
  • مصطفی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    10 0
    سعید کیه؟! هرچقدر وند اینجا رو نفهید
    • پری IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      2 0
      زن و شوهر هردو طلاق گرفته بودن !مرد از خواهر قاتل و زن از خود قاتل !!!تقریبا عجیب هم هست!
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      6 0
      محمود شوهر خواهر همسر سابقش بوده
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      9 1
      12:47 ، یعنی محمود و سعید باجناق بودن؟ خشک بشی با این گزارش حوادث نوشتنت
    • پری IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      2 0
      اسامی مستعار هست احتمالا یادشون رفتِ اسم سعید رو کامیار کنن سعید همون سوهرسابق زن هست
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    5 0
    خلاصه داستان یه زنی از شوهرش با دو تا بچه طلاق میگیره یه شوهر جدید می کنه پدرشوهر جدیدش می میره بچه هاشو می زاره جای پدرشون (شوهر قبلی) میره شهرستان برمیگرده دنبال بچه ها شوهر قبلی با داداشاش زنه رو می زنن شوهر جدید میاد کمک کنه شوهر جدید رو می کشن . والسلام
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 0
      خلاصه داستان عروس و داماد خانواده محترمی میریزند رو هم و خیانت میکنند دستشون رو میشه ،شوهر شکایت میکنه ولی بخاطر سه بچه اش رضایت میده توافقی جدا میشن ،عروس میره زن صیغه ای داماد خانواده میشه ،یک شب هم که شوهر سابق مهمان داشته با شوهر صیغه ای لشگر کشی میکنه خانه شوهر سابقش که جیگر سوزی بدهند به خانواده که عروس و داماد ریختن رو هم باداماد قلدر که شمشیر و چماق دستش بوده و چندین نفر چماق بدست دیگر که نزاع جمعی میشه و شوهر صیغه ای زنه عوضی میمیره ،اوج هرزگی یه زن اینجا مشخص میشه که زن شوهرخواهرش میشه
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    4 0
    مهم نیست چه کسی چه نسبتی با کی داشته مهم اوج سبوعیت فرهنگ درنده خویی چاقو کشی که غالبا به واسطه حرامخوری و پول هایی که برای آن زحمت کشیده نشده بر وجود جامعه حاکم شده وگرنه قتل به این راحتی انجام نمی شه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 1
    باسلام:متاسفانه "بخل،کینه ودشمنی انسان ها را به کجا می کشاند..کسانی که دراین ماجرا شرکت داشتند همگی شریک در قتل این جوان و مقصرند..خصوصا همسر سابق این خانم ..ازجناب قاضی عزیز تقاضا داریم به پروند های جنایی خارج از نوبت رسیدگی بفرمایند..وقاتل ویا قاتلان را به سزای عمل زشت خود برسند،طولاانی شدن پرونده ها وسال های زندان ورضایت ازاولیای دم باعث میشود جرم وجنایت زیادبشه واقعا این افراد که با عقل وچوب،چماق وچاقو به جون مردم میفتن ارزش زنده ماندن دارند؟!..این ها ازقبل ازرسیدن مادر بچه ها لابد برای انتقام و هماهنگ بودند ...
  • شیخ غیر مفید IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    5 0
    برادرِ شوهر و شوهر سابق این خانم شوهر فعلیشو کشتن. بعد شماها تیترو زدین همدستی دو برادر برای قتل شوهرِ خواهر!!!!!!!!!!!!!!!!!فکر کنم هنوز نمیدونین شوهرِ خواهر میشه داماد و برادرِ شوهر ، برادر زن نمیشه. مگه اینکه ازدواج محارم شده باشه و برادری خواهرشو به زتی گرفته باشه!!!!!!! ای خدا محرم نزدیکه. بحق سالار شهیدان مشرقیارو شفا بده
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 0
      مقتول شوهر خواهرشون میشده
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      عروس و داماد ریختن رو هم عروس با سه بچه خیانت کرده طلاق گرفته رفته زن دانادشون شده صیغش ،زن فاسد طایفه ای را بدبخت کرده با صیغه ایش رفته دم خونه شوهر سابقش شوهرش عربده کشی میکرده با شمشیر و چماق و فحش ناموسی میداده،حمله کردن خونه بدبخت قلدری با قمه و شمشیر و چماق اون بیچاره ها روحشونم خبر نداشته بعد نزاع جمعی شده و اون وسط مرده معلومم نیست احتمالا توسط قمه کش های خودشون بوده
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    8 4
    همیشه عامل جنایات موجودیست بنام زن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 1
    تو و محمود غلط کردید بچه هاشو نگه داشتید
  • SE ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    خبرنگار بیسواد هم نوبرشه
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    داماد سابق خانواده(مقتول[) باعروس سابق خانواده ازدواج میکنه و نهایتا کشته هم میشه....
  • حامد IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    روی حیوان رو سفید کردند.
  • مم IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    ما اخرنفهمیدیم سعیدکی بودکه محمودشوهرخواهرش بود؟!
    • مهدی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      سعید همون کامیاره شبیه فیلم های جم تی وی شد!!! عقب موندگی موج میزنه؛ حمله، قمه کشی، کتک ، دعوا، چشم به هم چشمی، فساد ، دروغ و.... هیچ چیز ارزش اینطور زندگی کردن رو نداره. این خانم به هر دلیلی که ما نمیدونیم طلاق گرفته باید بیخیالش میشدن کسی که بخواد بره میره در ضمن زنای زیاد دیگه ای هستن میتونست دوباره ازدواج کنه. تمام.
  • مجید IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 0
    فکر کنم یکی از اون ماجراهای شرلوک هملزی باشه تا خوانندگان به تفسیر خودشون ماجرا را بفهمند .
  • محمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 1
    تو را به خدا بندازید بیرون این خبرنگارای بیسواد و‌نادان را
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    2 0
    جناب مشرق معما طرح کردی!؟والا منم نفهمیدم کی به کی وچی به چی بریم خانم مارپل پیداکنیم..ازدیشب هرچه فکرکردم جواب مسله مبهم بود..
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    قطعا باید حکم اعدام داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس