جزئیات ارتباط وزارت ورزش با پرونده «ویلموتس»/ کمک به سرخابی ممنوع

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:ما چیزی که ما از وکلا می‌شنیدیم مسئله دیگری بود اما حالا اتفاق دیگری رخ داده است.

به گزارش مشرق، ساعاتی پیش حکم شکایت از فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس منتشر شد و در این پرونده فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت ۶.۲ میلیون یورو محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

وکیل فدراسیون: رسیدگی در CAS منصفانه‌تر از فیفا است

وکیل پرونده ویلموتس به دیدار مسئولان فدراسیون رفت

بعد از این اتفاق با عبدالکاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که وی در واکنش به این اتفاق گفت: باید در ابتدا به حکم صادره اعتراض کنیم، ما چیزی که ما از وکلا می‌شنیدیم مسئله دیگری بود اما حالا اتفاق دیگری رخ داده است.

وی افزود: باید روشن و موشکافی شود که چه اتفاقاتی رخ داده است. مطمئنا این نفرات قضایا را پیگیری می‌کنند اما تصمیمات در کشور ثالث اتخاذ می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

​​فوتبال ایران در آستانه ورشکستگی

محکومیت ایران به پرداخت ۱۶۵ میلیارد بدهی به ویلموتس/ آخرین پناه، دادگاه CAS

طالقانی تاکید کرد: باید به این موضوع رسیدگی شود که وقتی ۸ ماه پول این مربی پرداخت نشده طبیعتا چنین اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد. معمولا مربیان خارجی برای دریافت پول خود چنین پیگیری‌هایی انجام می‌دهند اما آنهایی که به فدراسیون فوتبال تضمین داده بودند کمک می‌کنند، چرا این کار را نکردند؟

 عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر مطالبات ویلموتس به موقع پرداخت می‌شد او چطور می‌توانست به فیفا شکایت کند؟ نیاز است به رای اعتراض کنیم و نتیجه بگیریم حتی اگر لازم باشد با افراد حقوقی قوی‌تر و اگر هم لازم است همین نفرات از پرونده ایران دفاع کنند باید به آنها کمک کرد.

طالقانی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی برای تشکیل جلسه در فدراسیون اقدام می‌شود، گفت: باید به ما اعلام کنند چه زمانی جلسه برگزار می‌شود اما این را بگویم من تخصص حقوقی ندارم و شما باید موارد را از همین وکلایی که پیگیر پرونده بودند سؤال کنید. باید بدانیم مشکل خود قرارداد بوده و یا تصمیماتی که اتخاذ شده است. در هر صورت شما از سایر اعضای هیأت رئیسه هم می‌توانید سؤال کنید چه اتفاقی رخ داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیأت رئیسه صورت جلسه پیگیری شکایت از ویلموتس را امضا کرده‌اند، گفت: در این زمینه چیزی یادم نمی‌آید اما به هر حال باید موضوع موشکافی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    وزیر ورزش باید استیضاح و در صورت لزوم باید دادگاهی شود...
  • شهرام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ما با استخدام مربیان خارجی و ورزشکاران خارجی در تیمهای ورزشیمان بدنبال چه هستیم؟ که مثلا قهرمان جهان شویم؟ بر فرض که اصلا چنین هم بشود.اینچنین کسب مقامی چه جای افتخار دارد؟اگر بخودمان ایمان داریم باید با امکانات ایرانی تمام تلاشمان را بکنیم ولو اینکه قهرمان هم نشویم. قطعا تنظیم قراردادها در هر مکانی حتی در بخش خصوصی با دقت لازم انجام میشود تا حقوقی از طرفین ضایع نشود.مگر اینکه منافعی برای اشخاصی داشته باشد که از جیب خود خرج نمیکنند و مهمان بیت المال که نه بلکه غارتگر بیت المال هستند.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    اره شماها که بلدید بگید ما دیگه مسئولیت نداریم اصلا ما قرارداد رو ندیدیم -انشااله که رئیس محترم قوه قضاییه به حساب تک تک شما خواهد رسید مخصوصا جناب تاج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس