کد خبر 1107618
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
بارسلونا در آستانه عقد قراردادی ۲ ساله با کومان

باشگاه بارسلونا در آستانه استخدام رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند قرار دارد.

به گزارش مشرق، شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا مدعی شد باشگاه بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) کیکه ستین را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرده است، هرچند هنوز در این مورد اعلام رسمی از جانب این باشگاه صورت نگرفته است. این شبکه رادیویی مدعی شده خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به اطلاع آنها رسانده که ستین 61 ساله اخراج شده است.

بیشتر بخوانید:

رییس بارسلونا اخراج ستین را تایید کرد

اکنون نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد که رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند در آستانه جانشینی کیکه ستین است. طبق این گزارش، این مربی هلندی رؤیای سرمربیگری بارسلونا را دارد، تیمی که بین سال‌های 1989 تا 1995 برای آن بازی می‌کرد. مدیران باشگاه بارسلونا هم کومان 57 ساله را گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی ستین می‌بینند.ذ

«موندو دپورتیوو» مدعی شد رونالد کومان در آستانه توافق با بارسلونا برای عقد قراردادی دو ساله است. سرمربی پیشین تیم‌های آژاکس، والنسیا، ساوتهمپتون و اورتون که از سال 2018 هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده دارد، این تیم را احیا کرده است، به طوری که نارنجی‌پوشان با قدرت سهمیه حضور در رقابت‌های یورو 2020 را گرفتند. کومان همچنین روز گذشته در شهر بارسلونا دیده شده است.

کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، در این تیم نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید و شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، جایگاه او در این تیم را متزلزل کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس