کد خبر 1107549
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت ۲۳ اخلالگر ارزی با گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اظهار داشت: طی اقدامات گسترده و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس که با محوریت و نظارت مستقیم دادستانی مرکز استان فارس صورت پذیرفت، 23 نفر از اخلالگران بازار ارز که به نحو حرفه‌ای مبادرت به خرید، فروش و قاچاق ارزهای خارجی می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۳۰ نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی در پایتخت

کشف بیش از ۱۷ میلیون انواع ارز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمین مقادیر قابل توجهی ارز خارجی نیز کشف شد، افزود: بررسی حجم گردش مالی آنان در چند سال اخیر نشان داد حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است.

او افزود: پرونده قضایی این متهمان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز ارجاع و با عناوین اتهامی اخلال در نظام پولی، ارزی و اقتصادی کشور از طریق قاچاق حرفه‌ای ارز و پولشویی تحت رسیدگی است.

آسیابی ضمن هشدار جدی به سودجویان و اخلالگران در بازار ارز و نظام اقتصادی کشور تاکید کرد: هرگونه معاملات غیرقانونی ارز تحت رصد کامل اطلاعاتی بوده و برابر موازین قانونی برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خدایار امیری IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    به نظر من اين عزیزان که مایه افتخارمامستضعفان هستند گریزی به مافیای املاکی هابزنن مثلا دلالانی می شناسم که باشهرداری هازدوبندهای دارنند که بایک سوم اختلاسات آنها می شه یک سوم مشکل رهن و اجاره هم شهریان حل کردزودتراقدام فرمایید تافلنگ نبستنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس