کد خبر 1107276
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تفتیان

ملی پوش دوومیدانی این روزها باز هم در سودای سفر به پاریس است تا یک اردوی دیگر را در آنجا برپا کند.

به گزارش مشرق، در حالی که شیوع کرونا از یک طرف و مسائل اقتصادی از طرف دیگر، کشور را دچار مشکلات زیادی کرده، هستند ورزشکارانی که تنها به خود فکر می‌کنند و می‌خواهند از برنامه ها و سفرهایی که دارند عقب نمانند. حسن تفتیان، ملی پوش دوومیدانی از این دست افراد است و در این روزهای سختی که مردم از نظر مالی و معیشتی پشت سر می‌گذارند، به دنبال اردویی در فرانسه است که هزینه‌ آن حدود 200 میلیون تومان برای بیت المال آب می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

حسن تفتیان: هنوز مربی ندارم

تفتیان که در 2 سال گذشته نتوانسته موفقیتی را کسب کند، بعد از کسب سهمیه المپیک دوباره به فکر اردوهای اروپایی بی ثمر خود است؛ آن هم در حالی که یک سال تا المپیک توکیو باقی مانده و ورزش جهان در حال تعلیق به سر می‌برد. 

* نتایج اردوهای قبلی چه بود؟

این دونده در سال گذشته نیز اردوهایی را در فرانسه برگزار کرد که نتیجه‌ای در برنداشت. او در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست حتی رکورد معمولی خود را هم تکرار کند. حالا چطور به خود اجازه می‌دهد در این شرایط، بار دیگر برنامه سفر برای پاریس بریزد؟ آیا او پیش خود فکر کرده که چرا باید با وجود مشکلات مالی زیاد، 200 میلیون تومان برای یک اردو که بازخوردی هم ندارد، هزینه شود؟

*مزه سفرهای قبلی زیر زبان تفتیان

ظاهرا مزه سفرهای پاریس زیر زبان تفتیان باقیمانده که هرچند ماه یک بار یاد آنجا می‌افتد؛ در حالی که می‌داند چقدر این سفرها برای فدراسیون دوومیدانی و وزارت ورزشی که از یک سال گذشته هنوز پاداش مدال آوران آسیایی خود را نداده، هزینه دارد.

به نظر می‌رسد باید وزارت ورزش و کمیته المپیک جلوی این اقدامات ایستادگی کرده و اجازه ندهد که هر ورزشکاری هر سازی که دلش خواست بزند و در پایان هم نتیجه ای برای ورزش کشور نداشته باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 2
    اردوی بین المللی بره کجا؟
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 2
    اردوی سیاحتی زیارتی قم-جمکران رو برگزار کنید، بعد هم مناطق جنگی جنوب و غرب. هم بعد معنوی ورزشکاران غیور پرورش پیدا کنه هم بعضی ها که یادشون رفته این آرامش و منابع مالی ثمره چه خون های پاکی هست یادشون بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس