کد خبر 1101548
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
پول بده و تعریف بشنو!/ کمک به دوومیدانی یا شوی تبلیغاتی؟

فدراسیون دوومیدانی که مدتی پیش کمک مالی به ورزشکاران کرده بود، این روزها به دنبال تبلیغات آن است.

به گزارش مشرق، با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه عملا مسابقات و اردوهای ورزشی به تعطیلی کشیده شد و تاکنون نیز شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید:

تداوم آثار مدیریت سابق در دوومیدانی

طبیعتا با نبود اردو و مسابقه، برنامه فدراسیون‌ها هم خالی بوده و روزمرگی به وجود آمده و نمی‌توان آنها را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد، اما در این بین برخی فدراسیون‌ها مانند «دوومیدانی» ظاهرا به دنبال دیده شدن هستند و با کمک‌های مالی اندکی که به ورزشکاران کرده‌اند، هر روز مصاحبه‌های تعریف و تمجیدی را روی سایت خود قرار می‌دهند تا شاید در دوران سرپرستی، خاطره خوشی را از خود به جای بگذارند.

ماجرا از این قرار است که فدراسیون دوومیدانی برای 5 ماه تعطیلات لیگ، مسابقات و اردوها مبلغی حدود 3 میلیون تومان برای بزرگسالان و کمتر از آن برای رده جوانان در نظر گرفت تا مشکلی نداشته باشند، اما این مبلغ در این شرایط و تورم تا چه اندازه می‌تواند موثر باشد که فدراسیون آن را در بوق و کرنا کرده و هر روز صحبت‌های تمجید و تشکری از ورزشکاران را منتشر می‌کند؟

مبینی که از 28 اسفند ماه به این فدراسیون آمد، به دلیل شیوع کرونا کار خاصی انجام نداده و مشخص نیست آیا با این کارها به دنبال دیده شدن است یا مشاوره‌هایی که به وی می‌دهند، او را به این سمت کشانده. 

حصیبی کارشناس دوومیدانی در مورد اینکه چقدر از مبینی، سرپرست فدراسیون شناخت دارد، گفته است: از زمانی که پرش نیزه کار می‌کرد و از کاشان می‌آمد، می‌شناسم. البته تا الان کار خاصی نبوده و امتحانش را پس نداده است. ممکن است مبینی مربی خوبی باشد اما تاکنون کار اجرایی از او ندیده‌ایم و شاید او هم مانند بقیه باشد.

در چند سال گذشته سوء مدیریت‌ها در دوومیدانی این رشته را به شرایط نامناسبی رسانده و مختص عملکرد روسای آنها هم نیست. در دروه سرپرستی هم که افراد از سوی وزارت ورزش انتخاب شده‌اند، وضعیت بهتر نشده است.

طبق اعلام وزارت ورزش ثبت نام از نامزدهای انتخابات دوومیدانی آغاز شده و انتخابات آن بعد از پایان ثبت نام و مشخص شدن نامزدهای تایید شده برگزار خواهد شد. انتخابات قبلی که 19 اسفند سال گذشته برگزار شد به دلیل اشکالاتی که داشت، باطل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس