خاتمی

محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: اصلاح طلبان به آقای خاتمی به عنوان یک عنصر محوری در بین خود نگاه می‌کنند و ایشان را یک لیدر یا رهبر نمی‌دانند.

به گزارش مشرق، محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، گفت: اصلاح طلبان به آقای خاتمی به عنوان یک عنصر محوری در بین خود نگاه می‌کنند و ایشان را یک لیدر یا رهبر نمی‌دانند. بدون شک می‌توان از ظرفیت آقای خاتمی نیز در پیشبرد اهداف اصلاح طلبان در مسیر انتخابات ۱۴۰۰ بهره گرفت.

بیشتر بخوانید:

تحقیر ایران و ایرانی توسط «محمد خاتمی» +فیلم

سلامتی در خصوص وضعیت «شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان» نیز اظهار کرد: شورای عالی در عمر فعالیت خود به فعالیت‌های مقطعی انتخاباتی مبادرت ورزید و امروز این شورا دیگر در عمل وجود ندارد.

وی افزود: بنده پیشنهاد می‌کنم مسئولان این شورا با برگزاری یک جلسه و ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته شده، پایان کار خود را اعلام کنند.

سلامتی در پایان گفت: بعید نیست که در آینده نزدیک یک شورای دیگر همانند شورای عالی، آن هم به صورت موقتی تشکیل شده و کار انتخاباتی انجام دهد. اما آنچه مسلم است؛ تصمیمات اصلی و سازوکارهای احتمالی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبر آن‌لاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    خاتمی اصلا خودش چند وقت پیش گفت منو ول کنید اگر درست باشه اصلا باید تو سیاست بولد بشه و مایه عبرت و اندرزو ...
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 0
      جورج سوروس یهودی ولی قبولش داره خب شما اصلاح طلبها هم قبولش دارید. نظرات اصلاح طلبها با جورح سوروس یکسان است. چرا؟
  • یزد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 1
    این مزدور خودفروخته بیشرف کیه که بخواد لیدر یه مشت اراذل و اوباش باشه؟ بدبختای احمقی که این خائن مزدور کثیف نامرد عوضی لیدرشان هست برید سرتون نه زیر ریگ بلکه زیر نجاست کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس