کد خبر 1106912
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
مسافربر شخصی

رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح مشترک پلیس راهور با تاکسیرانی و برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور فاتب با تاکسیرانی را اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح به منظور برخورد با مسافربرهای شخصی و تخلفات حوزه مسافربرها عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید:

طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار نیازمند تصویب و ابلاغ است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در جمع گشت‌های مشترک در محوطه ستاد پلیس راهور فاتب، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه ترافیک حضور مسافربرهای شخصی در پایانه‌ها، معابر، میادین و.... است که این مسافربرها به حمل و جابه جایی مسافران به طور غیر قانونی می‌پردازند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که بین پلیس راهور فاتب و سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت طرح گشت مشترک بین این دو سازمان از امروز با جدیت و قوت شروع شد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می‌دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: امید است در این طرح با برخوردهای قانونی که صورت می‌گیرد به روان سازی ترافیک کمک کرده و رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    3 0
    کَلَکِ پول
  • زهرا IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    این مسافربرهای شخصی دزد هستن پول کرایه رو چند برابر می گیرن یا پولی که می گیرن به جای اینکه بقیه پول رو پس بدن پا میزارن روی گاز و فرار می کنن اصلا خیلی هاشون شخصیت ندارن . من چند بار این بلا سرم اومده و از اون به بعد فقط سوار تاکسی های زرد رنگ می شم که خیلی باانصاف و باشخصیت هستن . با تشکر از همه رانندگان تاکسی محترم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس