جهانگیری ۲ مصوبه نقشه مهندسی فرهنگی کشور را ابلاغ کرد

معاون اول رئیس جمهور ۲ مصوبه نقشه مهندسی فرهنگی کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام  مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان‌بخشی و راهبری آن» سازمان تبلیغات اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان‌بخشی و راهبری» را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارایه کند.

متن کامل ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان‌بخشی و راهبری آن» به شرح ذیل است:

«سازمان تبلیغات اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۹ ذیل راهبرد کلان ۱۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۷) سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان‌بخشی و راهبری آن را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید».

همچنین بر اساس ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» مرکز مدیریت حوزه علمیه قم موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

متن کامل ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» به شرح ذیل است:

«مرکز مدیریت حوزه علمیه قم موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۵ ذیل راهبرد کلان ۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۷) سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.»

اجرای این ۲ مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    اول ازشون بپرسید مهندسی فرهنگی یعنی چه!؟
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    همون 2030 ته آمال و آرزوی شما اصلاح طلبا رو نشون داد. فقط دنبال ترویج حرام زادگی و از بین بردن خانواده در ایران هستین. ضد ایرانی تر از شما به عمرم ندیدم
  • پ IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    ببخشید این واتیکانیزه کردن حوزه علمیه تاثیر بد که روی این طرح نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس