بارسلونا و بایرن مونیخ

بایرن مونیخ با یک پیروزی پر گل در لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را تحقیر کرد و توانست به نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. این دیدار که به صورت تک بازی و در شهر لیسبون برگزار شد، با شکست سنگین و تاریخی بارسا همراه شد تا نماینده آلمان قدرت نمایی چشم گیری داشته باشد. در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم، مونیخی ها ۸ بر ۲ بر حریف غلبه کردند.

گل های بایرن مونیخ در این دیدار را توماس مولر (دقایق ۴ و ۳۱)، ایوان پریشیچ (۲۲)، سرژ گرنابری (۲۸)، جاشوا کیمیچ (۶۳)، رابرت لواندوفسکی (۸۲) و فیلیپ کوتینیو (۸۵ و ۸۹) و گل های بارسولنا را دیوید آلابا (گل به خودی در دقیقه ۷) و لوئیس سوارز (۵۷) به ثمر رساندند.

فیلم/ خلاصه بازی بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸

بازی مطابق انتظار از سمت هر دو تیم تهاجمی آغاز شد. ابتدا بارسا فرصت گلزنی داشت اما بایرن گل نخست را در دقیقه ۳ توسط توماس مولر به ثمر رساند.

آبی اناری ها به دنبال جبران گل خورده بودند که آلابا به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد تا نتیجه در دقیقه هفت، یک بر یک شود.

سپس بارسا دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد. ابتدا ضربه لوییس سوارس را مانوئل نویر دفع کرد و پس از آن سانتر لیونل مسی بدون اینکه بازیکنی از آبی اناری ها به توپ ضربه بزند به تیر دروازه برخورد کرد. 

بایرن دوباره بازی را در اختیار گرفت و هر حمله ای که می کرد خطرناک بود. اشتباه های مدافعان بارسا موجب شد در مدت ۹ دقیقه سه بار دروازه تیم کاتالانی باز شود.

ایوان پرسیچ با پاس گنابری گل دوم را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. سپس گنباری دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد و در نهایت مولر در دقیقه ۳۱ دبل کرد. باواریایی ها حتی می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند اما موقعیت هایشان را از دست دادند. 

بارسا کمی بعد به خود آمد و توانست بازی را کنترل کند اما موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد و با شکست ۴ بر یک به رختکن رفت. در ۴۵ دقیقه نخست ژروم بواتنگ تنها بازیکنی بود که کارت زرد دریافت کرد. 

در شروع نیمه دوم آنتوان گریزمان به جای سرخی روبرتو وارد زمین شد. چند برخورد در ۱۰ دقیقه نخست اتفاق افتاد که موجب شد آلفونسو دیویس و سوارس با کارت زرد جریمه شوند.

بازی نسبت به نیمه اول آرام تر بود. در دقیقه ۵۷ سوارس با یک حرکت زیبا گل دوم بارسا را به ثمر رساند. در ادامه جوردی آلبا کارت زرد دریافت کرد. گل پنجم بایرن با حرکت زیبای دیویس به ثمر رسید. او به راحتی نلسون سمدو را جا گذاشت و خود را به چند قدمی دروازه حریف رساند، سپس پاس داد و جاشوا کیمیش گلزنی کرد.

اشتباه مدافع های بارسلونا ادامه داشت و بایرن به راحتی می توانست دروازه شاگردان کیکه ستین را تهدید کند.

آلبا یک بار دروازه تیمشان را نجات داد. پرسیچ از بازی بیرون رفت و کومان وارد زمین شد. سپس آنسو فاتی جانشین سرخیو بوسکتس شد.

باوارایی ها توپ و میانه میدان را در اختیار گرفته بودند و اجازه نمی دادند بارسا حمله کند. آن ها باز هم دروازه آبی اناری ها را تهدید کردند. به نظر نمی رسید تیم کاتالانی توان جبران نتیجه را داشته باشد.

روبرت لواندوفسکی گل ششم بایرن را به ثمر رساند تا چهاردهمین گلش را در این رقابت ها به نام خود ثبت کند.

جشنواره گل باوارایی ها ادامه داشت و کوتینیو گل هفتم تیمش را به ثمر رساند. بازیکن سابق بارسا در دقیقه ۸۹ توانست دبل کند تا نتیجه عجیب ۸ بر ۲ رقم بخورد. 

بایرن با این برد قاطع به نیمه نهایی صعود کرد و چهارشنبه هفته آینده با برنده دیدار منچسترسیتی و لیون بازی خواهد کرد. 

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امشب (شنبه) بین دو تیم سیتی و لیون برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    12 5
    من امشب از دنیای فوتبال خداحافظی کردم.
    • Nashenas IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      3 1
      بعد از خداحافظی سر الکس فرگوسن از دنیای مربیگری و به دنبال آن عدم تزریق هیجان از نیمکت منچستر یونایتد به زمین بازی، من از تماشای فوتبال دست برداشتم.
  • مجتبی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 0
    بارسلونا جنگنده‌های سال پیش هم 7 تا خورد عدد داره نگران نباشید
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      5 1
      جان؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      عادت
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      2 3
      عیبی نداره یه بار 11- 2 به رئال باختن
  • reza IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    19 0
    درود بر ژرمن ها
  • سوسان IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    2 17
    فوتبال بدونتماشاگر اصلا نباید برگزار بشه دیدنش هم جذاب نیست و یک شاهی نیمارزه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 5
    من بازي رو نديدم. داور چند تا پنالتي گرفت ؟؟
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      2 0
      شما برو بخواب! بابامسعود هست هواتون داره نگران نباش
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      مامان موعود هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس