کد خبر 1106443
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
بازیکنان بارسلونا خواستار تعیین جانشین برای سرمربی شدند

شبکه تلویزیونی «ESPN» ادعا کرده است بازیکنان بارسلونا به مدیران تیمشان اعلام کرده‌اند مربی بزرگی را جانشین کیکه‌ ستین‌ کنند، زیرا او توانایی کسب افتخارات پر شکوه گذشته این تیم را ندارد.

به گزارش مشرق، پیش از این انتظار می رفت حضور « کیکه‌ ستین‌ » شروع یک دوره هیجان‌انگیز برای بارسلونا به همراه داشته باشد، اما این سرمربی نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

پس از برکناری ارنستو والورده شرایط این تیم اسپانیایی که جمعی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال را در اختیار دارد نه تنها به سمت پیشرفت نرفت، بلکه آبی اناری‌پوشان بارسلونا سقوطی وحشتناک را آغاز کردند و قهرمانی لالیگا را از دست دادند.

بارسلونا با کیکه‌ ستین‌ نه تنها زیبا بازی نمی‌کند، بلکه در کسب نتیجه نیز ناموفق بود و امتیازات مهمی را در لیگ اسپانیا از دست داد.

هفته‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر درگیری بازیکنان بارسلونا با کیکه‌ ستین‌ مطرح شد. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پس از ناکامی در لالیگا انتقادات تندی از سرمربی خود داشت و از لزوم تغییرات در تیمش حرف زد.

«ESPN» از رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام و ژاوی هرناندس اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر از جانشینان احتمالی ستین‌ نام برده است.

تیم فوتبال بارسلونا امشب در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن‌ مونیخ خواهد رفت و به طور حتم نتیجه این مسابقه تاثیر زیادی در سرنوشت کیکه ستین در نیمکت بارسلونا خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس