کد خبر 1106369
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
از اینهمه دروغ پشیمان نیستید؟سوال خبرنگار کاخ سفید ترامپ را متحیر کرد!+فیلم

«اس وی داته» خبرنگار حوزه کاخ سفید از «هافینگتون پست» از رئیس جمهور آمریکا بابت دروغ های مکرر خواستار پاسخگویی شد که از طرف ترامپ فورا رد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از گاردین، «اس وی داته» خبرنگار هافینگتون پست سالها صبر کرده بود تا از دونالد ترامپ یک سؤال بپرسد: آقای رئیس جمهور، بعد از سه سال و نیم [از ریاست جمهوری ترامپ]، آیا اصلاً پشیمان نیستید، از همه دروغهایی که به مردم آمریکا گفته اید؟

ترامپ در جلسه توجیهی روز پنجشنبه در کاخ سفید، با سؤال غافلگیر کننده داته مواجه شد و سوال را با سؤال خود او پاسخ داد. ترامپ گفت: از چی؟(All the what?)

خبرنگار هافینگتون پست با آرامش ‌و تکیه داده به صندلی، خطاب به عالیترین مقام سیاسی ایالات‌متحده گفت: از این دروغ‌هایی‌که‌میگی پشیمون نیستی؟

ترامپ پاسخ داد: از چی؟

خبرنگار: دروغ‌گفتن

ترامپ: با کی هستی؟

خبرنگار: با تو

ترامپ: خبرنگار بعدی (سوال کند).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    14 0
    چوپان دروغگو
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      4 0
      چوپتن دروغگو بهش شرف داره
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    اون خبرنگار نیست از خودشونه
  • مسیحا IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    5 0
    این مسخره بازی ها چیه در بلاد کفر انجام میشه اگه راست میگه بیاد ایران از این حرکتها انجام بده ببینه حسابش با کی میوفته یا مثل آخوندی میکروفونو چنان پرت کنه که تو سیاه چاله های فضایی دنبالش بگردی یا یهو از نون خوردن میندازنت جوری که نابود بشی قرار نیست همیشه بدی هاشون رو ببینیم که همین که انقدر آزادی داره که با خیال راحت انقدر خونسرد به رییس جمهور جرات میکنه همچین جملاتی بگه خوبه .... بهتر از صدا و سیمای ما هستش که فقط دهن کجی به مردم و کتمان حقایق شده کارش کما اینکه اگر غیر این بود اخبارای شبکه های معاند مثل ایران .... و من و .... اینقدر خریدار نداشت....
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    آدم دروغگوکم حافظه هم هست ! این مصداق ترامپ وسیاست آمریکاست که بادروغ نهادینه شده است.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    کافیه بیاد اینجا ازین انتقادها کنه چنان به خاک سیاه بنشانندش که یادش بره اهل کجاست و به کجا خواهد رفت جوری از زندگی ساقطش می کنند که دیگه نتونه حتی یه لقمه نان در بیاورد ...دیدم که میگم....
  • کرامت سلیمی FR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    فقط ترامپ دروغگو نیست. همه سیاستمداران دروغگو هستند. یک سیاستمدار نام ببرید که دروغگو نباشد. اصلا" سیاست یعنی دورویی و نفاق و سیاستمدار یعنی فرد دورو و منافق. بسوزه سیاست و سیاستمدار که دنیا را به لجن کشاندند و ممکن است استغفر الله خدا را هم از افرینش بشر پشیمان کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس