کد خبر 1106335
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
احمد کعبیان‌پور

مربی تیم فوتبال پیکان گفت:با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم امیدوارم پیکان فردا برنده بازی پیکان باشد.

به گزارش مشرق، احمد کعبیان‌پور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی فردا مقابل استقلال یک بازی بسیار مهم برای پیکان است. این دیدار برای استقلال هم مهم است چون آنها سهمیه می‌خواهند و ما هم می‌خواهیم از سقوط جلوگیری کنیم. 

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه پیکان به شایعه انتقال این تیم به بندرعباس

وی در خصوص برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و اینکه پیکان میزبان این دیدار است گفت: در بازی رفت عبدالله ویسی نبود و طبق شرایط آن مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد ولی ای کاش بازی برگشت را در شهر قدس برگزار می کردند تا عدالت رعایت شود.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه در مسابقه فردا به دنبال کسب 3 امتیاز است یا خیر گفت: همانطور که پیکان به دنبال کار بزرگ در بازی فردا است و برای ماندن تلاش می‌کند آنها هم برای رسیدن به سهمیه و بالای جدول بودن وارد زمین خواهند شد اما تلاش ما پیروزی مقابل استقلال است.

کعبیان‌پور در خصوص دلایل محرومتی ویسی عنوان کرد: ویسی یک جلسه محروم شده بود اما طبق رای کمیته انضباطی او 2 جلسه محروم شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیکان فردا با تمام قوا وارد زمین می‌شود گفت: ما مصدوم نداریم و همه مصمم هستند تا این 2 بازی را با تمام قوا برگزار کنیم.ما جزو امیدواری کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، تیم ما صد در صد در لیگ می‌ماند، با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم و تیم قبلی خودم است امیدوارم پیکان فردا برنده بازی پیکان باشد.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که امتیازات هفته های آخر برای همه تیم‌ها مهم است عنوان کرد: امیدوارم تیم‌های بالای جدول تعهدی نسبت به تیم های پایین جدول داشته باشند.از صنعت نفت تشکر می‌کنم چون آنها با تمام توان خودشان بازی کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. اگر همه تیم‌ها مثل صنعت نفت بازی کنند عدالت رعایت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس