کد خبر 1106319
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
نتیجه دربی باید در زمین مشخص شود نه با حاشیه‌سازی بیرون زمین

مدیرعامل پیشین آبی پوشان گفت: عوامل دو تیم استقلال و پرسپولیس نباید با فضاسازی رسانه‌ای قصد تضعیف حریف و رقم زدن نتیجه بازی با حاشیه سازی را داشته باشند.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی در خصوص برخورد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: با دیدن رفتار بعضی از مسئولان دو تیم تاسف می‌خورم که این آقایان باید در هرم تصمیم‌گیری فوتبال جایی داشته باشند. آن آقای پیشکسوتی که خودش بارها فضای این مسابقات را احساس کرده و از حاشیه‌های آن با خبر است به جای آنکه برای تضعیف حریف و بالا بردن شانس پیروزی تیم خودش دست به حاشیه سازی و جو سازی به منظور تضعیف حریف بزند، باید به فکر تقویت تیم خودش باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال برای بردن پرسپولیس انگیزه دارد

مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان بیان داشت: از بعضی از پیشکسوتان که وانمود می‌کنند اخلاق مدار هستند انتظار بیشتری دارم. تضعیف حریف با حاشیه سازی با روح ورزش منافات دارد. آنها برای بالا بردن شانس پیروزی خودشان باید توانمندی‌های شان را افزایش دهند.

وی اضافه کرد: فوتبال سالم حکم می‌کند نتیجه یک بازی داخل زمین و بر اساس توانمندی‌های کادر فنی و بازیکنان رقم بخورد نه اینکه یکسری افراد که مسئولیت هم دارند با صحبت‌های خود بازی را به جنجال و حاشیه بکشند. این درست نیست که بلافاصله بعد از مشخص شدن قرعه کشی آقایان علیه تیم رقیب موضع بگیرند.

اولیایی در خصوص پیش بینی احتمالی نتیجه این بازی بیان داشت: فقط می‌توانم آرزو کنم که استقلال برنده این بازی باشد.

مدیر سابق استقلال در خصوص فضای نقل و انتقالاتی که رفته رفته به آن نزدیک می‌شویم بیان داشت: در شفافیت دو اصل بسیار مهم است. اول اینکه باشگاه شفافیت داشته باشد و با هوادارش صادق و رو راست باشد و دوم اینکه تصمیم گیرندگان در باشگاه به هیچ وجه تحت تاثیر فضای هواداری در نقل و انتقالات قرار نگیرند.

پیشکسوت مدیریت فوتبال تاکید کرد: تعداد هواداران زیاد است و آنها تعدد سلیقه دارند. مدیران نباید چشم و گوش شان به فضای مجازی باشد و هر که نامش در این فضا مطرح شد برای استقلال کاندید شود. بسیاری از دلالان هستند که با صرف هزینه در این فضا برای بازیکنان خود بازار گرمی می‌کنند و در نهایت بازیکنانی را به باشگاه می‌دهند که با گذشت زمان مشخص می‌شود در حد و اندازه نام این باشگاه نیستند و اصطلاحاً می‌گویند پیراهن باشگاه برای آنها گشاد است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس