کد خبر 1106318
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
محمد امامی رسول قهرمانی

امامی در سال ۸۶ وضعیت مالی سبکی داشته و جهش ثروت او از زمانی است که با بخشایش آشنا می‌شود و دلاویز او را به بخشایش معرفی می‌کند.

به گزارش مشرق، محاکمه محمد امامی از متهمان اصلی پرونده بانک سرمایه در ادامه رسیدگی به پرونده این بانک از دوشنبه آینده ۲۷ مرداد آغاز می‌شود. نمایشی مهم در دوران کرونا از پشت پرده پول هایی که بخشی از آن در تولیدات سینما و نمایش خانگی ایران هزینه شد.

محمد امامی از متهمان اصلی پرونده بانک سرمایه به شمار می رود که براساس آنچه در جلسات محاکمه هادی رضوی، حسین هدایتی و احسان دلاویز عنوان شده بود وی نقش مهمی در پرداخت های بدون حساب و کتاب به بسیاری از افراد داشته است.


نماینده دادستان در یکی از جلسات دادگاه گفته بود: امامی در سال ۸۶ وضعیت مالی سبکی داشته و جهش ثروت او از زمانی است که با بخشایش آشنا می‌شود و دلاویز او را به بخشایش معرفی می‌کند. امامی در ابتدا دلالی می کرده و برای دیگران وام می گرفته و شخصی به نام امیر فرزان را به گروه خود اضافه کردند.


وی افزود: احسان دلاویز به عنوان مشاور برای یک شرکت فیلمسازی کار می کرده اما امامی بعد از آشنایی با دلاویز و امیر فرزان ابتدا به دلالی شدید و تقریباً انحصاری در بانک سرمایه روی می‌آورد تا از بانک سرمایه برای دیگران تسهیلات و ضمانت نامه بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس