کد خبر 1106315
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
موافقت باشگاه سپاهان با استعفای قلعه‌نویی

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تصویر قلعه نویی نشان داد که او شرایط روحی و جسمی خوبی ندارد، گفت: امیر قلعه نویی نیاز به آرامش دارد تا بتواند دوباره با قدرت به فوتبال بازگردد.

به گزارش مشرق، محسن گروسی در مورد پیروزی استقلال برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: آبی پوشان دو هفته پیش هم توانسته بودند سپاهان را در تهران شکست دهند اما این بار بازی به نسبت دیدار قبل حساس تر بود و یک تیم باید از گردونه رقابت های حذفی کنار می رفت.

بیشتر بخوانید:

استقلال برای بردن پرسپولیس انگیزه دارد

وی افزود: خیلی ها معتقد بودند استقلال در غیاب مطهری، دیاباته و اسماعیلی برابر سپاهان شکست خواهد خورد اما پسران آبی ثابت کردند که اگر بخواهند پیروز شوند حتماً این کار را انجام خواهند داد و شاهد بودیم که استقلال توانست در یک بازی خوب سپاهانی که از نفرات پرقدرتی سود می برد را شکست دهد.

گروسی خاطرنشان کرد: وقتی چهره قلعه نویی را در تلویزیون دیدم احساس کردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی نیست. بنابراین اعتقاد دارم نیاز به آرامش دارد تا بتواند با یک ریکاوری خوب دوباره به قدرت بازگردد. البته برای او آرزوی سلامتی می کنم زیرا فوتبال همیشه پر از استرس بوده و بیشتر از هر کسی این مربیان هستند که به دلیل فشار روحی دچار بیماری می شوند. 

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت: ۴ تیم تراکتور، استقلال، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردند. به طور حتم این بازی حساس و جذاب خواهد بود اما با شرایطی که در کشور وجود دارد باید دربی بدون تماشاگر را آن هم در ورزشگاه آزادی برای اولین بار تجربه کنیم.

گروسی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال برابر سپاهان از درون دروازه تا خط حمله عملکرد خوبی داشت. حسینی و مدافعان تقریبا روز بی اشتباهی را سپری کردند. خط هافبک عملکرد خوبی داشت و حتی کریمی هم گل زنی کرد و قائدی که چند هفته ای است برای استقلال گل نمی زند باز هم نقش تعیین کننده ای در موفقیت آبی پوشان داشت.

وی در پایان تصریح کرد: استقلال هفته آینده باید برابر پیکان به میدان برود. اگر بتوانند آبی پوشان این بازی را با موفقیت به پایان برسانند خیالشان از بابت صعود به لیگ قهرمانان آسیا راحت می شود. با اضافه شدن مصدومان برای این دیدار، شرایط بهتر خواهد شد و آرزو می کنم در فصل آینده لیگ قهرمانان باز هم استقلال حضوری پرقدرت داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس