کد خبر 1106230
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
جرد کوشنر

مشاور رئیس جمهور آمریکا با استقبال از توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی، آن را زمینه تحقق صلح در منطقه دانست.

به گزارش مشرق، «جارد کوشنر»، داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگوهای سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی مدعی شد که توافق امروز بین امارات و این رژیم، «صلح را به ارمغان خواهد آورد».

کوشنر در واکنش به اعلام توافق ابوظبی و تل آویو بر سر عادی‌سازی روابط بین خود گفت: «ترامپ از من خواست [برای این کار]، روشی غیرمتعارف و جدید را در پیش بگیریم. این همان چیزی است که ما انجام دادیم  و این توافق صلح به ارمغان خواهد آورد».

 آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی ساعتی پیش طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت دونالد ترامپ، و تماس تلفنی او با «محمد بن زاید«، ولی‌عهد ابوظبی و «بنامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم تل‌آویو بر سر عادی‌سازی و ترسم نقشه راهی برای همکاری مشترک به توافق رسیده‌اند و قرار است، طرح اشغالی الحاق کرانه باختری فلسطین نیز متوقف شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 4
    بله، حتما روش غیرمتعارفی بود. اول اعلام میکنید زمینهاتون را همه را ضمیمه میکنیم به سایر مناطق اشغالی و کلی تهدید. بعد با یک کشور عربی تو سری خور که عاشق ورابط با ماشست توافق میکنید ولی چون فلسطینی ها عصبانی نشند میگید در عوض تعلیق الحاق زمین های فلسطینی قرار شد روابط برقرار بشه. اون هم نه لغو ها دقت کنید تعلیق!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس