کد خبر 1106061
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
اختصاصی تسنیم:توافق مجلس و دولت درباره اصلاح ساختار بودجه/دولت لایحه نمی دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافق و دولت و پارلمان درباره اصلاح ساختار بودجه خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه، گفت: با هماهنگی هایی که با دولت انجام شده است مطالعاتی در این زمینه در مرکز پژوهش های مجلس در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: دولت نیز پذیرفته که به جای این که لایحه به مجلس ارائه کند مبنای کار همین مطالعاتی باشد که در مرکز پژوهش ها در حال انجام شدن است.

بیشتر بخوانید:

۱۳ حکم برای تنظیم بودجه سال آینده

نماینده شیراز در مجلس با تاکید بر اینکه قرار است برای اصلاح ساختار بودجه کار مشترکی بین کمیسیون برنامه،نمایندگان دولت و مرکز پژوهشها انجام شود، عنوان کرد: در کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه نیز این موضوع در حال پیگیری شدن است و تاکنون جلساتی نیز در همین زمینه برگزار کرده‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه یک جلسه هم با حضور نمایندگان دولت در این زمینه با رئیس مجلس داشته‌ایم، اظهار داشت: جمع بندی این جلسه  این شد که کمیسیون برنامه و بودجه در اصلاح ساختار بودجه محور قرار گیرد و جمع بندی های لازم را انجام دهد.

قادری با  بیان اینکه باید تا قبل از بسته شدن بودجه سال 1400 با دولت به یک جمع بندی نهایی برای اصلاح ساختار بودجه برسیم، گفت: چارچوب کلی که با دولت به توافق خواهیم رسید مبنای بسته شدن بودجه سال 1400 خواهد بود.

وی عنوان کرد: پس از توافقات کلی طرحی را در باره اصلاح ساختار بودجه در مجلس تدوین خواهیم کرد و آن را مصوب خواهیم کرد و قطعاً دیگر در این زمینه دولت لایحه‌ای را به مجلس ارائه نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    10 0
    خداييش زارتتون در اومده ها هنوز به نصف سال نرسيديم دارين ساختار كلي بودجتون رو اصلاح مي كنين؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس