کد خبر 1105830
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
یزدانی: هنوز حضورم در تیم کشتی استقلال مشخص نیست

دارنده دو طلا و دو برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در واکنش به حضور در تیم کشتی آزاد استقلال در لیگ برتر کشتی گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تیمی اصلا شکل نگرفته است.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی گفت: اجازه دهید تا حضور تیم استقلال در لیگ قطعی شود و بعد از آن در مورد حضورم در این تیم صحبت کنم زیرا هنوز اتفاقی نیافتاده و تیمی شکل نگرفته است.

وی در خصوص برنامه‌اش برای تیم ملی کشتی نیز گفت: در حال حاضر همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کرونا همه چیز را برهم زده است و به همین دلیل فعلا نمی‌توانم برنامه‌ریزی قطعی داشته باشم و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

بیشتر بدانید:

عکس/ دیدار مدیرعامل استقلال با علیرضا دبیر

باشگاه استقلال تهران برای حضور در لیگ برتر کشتی، اعلام آمادگی کرد. برهمین اساس قرار است امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور «احمد سعادتمند» مدیرعامل باشگاه استقلال و «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی برگزار شود تا حضور نماینده باشگاه استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد نهایی شود.

به نظر می‌رسد بعد از نهایی شدن حضور تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، «رضا یزدانی» دارنده ۴ مدال طلا و برنز پیکارهای جهانی، سرمربی آبی‌پوشان در لیگ کشتی را برعهده داشته باشد.

زمان نقل و انتقالات و ثبت قراردادها پیش از این تا اوایل مرداد ماه بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این زمان تمدید شد.

با وجود برنامه‌ریزی سازمان لیگ کشتی برای برگزاری مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام(ره) در روز ۲۳ مردادماه، با توجه به درخواست تعدادی از تیم‌های شرکت کننده این مراسم به تعویق افتاد و ۲۹ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس