کد خبر 1105771
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار اعلام وصول شد

عضو هیأت رئیسه مجلس، طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار را به صورت عادی اعلام وصول کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 مرداد) طرح سهمیه‌بندی بنزین سهمیه خانوار را اعلام وصول کرد. 

این طرح به صورت عادی اعلام وصول شده است. 

بیشتر بخوانید:

طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار، باقیمانده از مجلس قبل به منظور اصلاح روند جاری در سهمیه بندی بنزین توسط تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم بازنویسی شده است. در این طرح  قرار است  تخصیص سهمیه بنزین به هر خانوار به ازای هر کدملی صورت گیرد تا کسانی که خودرو شخصی ندارند هم از یارانه سوخت بهره‌مند شوند.  

براساس این طرح، اگر صاحب خودرویی تمام سهمیه خانوار خود را استفاده نکند، سهمیه باقیمانده از طریق سامانه های بانکی، قابل واگذاری به دیگران خواهد بود یا در پایان هر ماه به شرکت پالایش و پخش باز می گردد و معادل قیمت متوسط ماهانه آزاد بنزین در کارت بانکی صاحب خودرو شارژ خواهد شد تا بتواند کالای ایرانی خرید نماید که این خود کمک به جهش تولید داخلی خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهنام CA ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 9
    جای بسی تاسف است نمایندگان تازه کار در اثر نا اگاهی یاعمد مشکل دیگری برای کشور ایجاد می کنند ایا برای چادرنشین ها و کارتن خوابها سوبسید گاز وبرق واب منظور خواهند کرد؟ ایا این طرح کودکانه قابل اجراست؟ یا طرحی برای سو استفاده است؟
    • حسین IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      7 1
      اتفاقا طرح هوشمندانه ای هست که حداقل حق هر ایرانی از نفت کشور رو در یک سطح حداقلی بهش برسونه.
    • ن IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      6 1
      طرح بسیار خوبیه برای من که ماشین ندارم چرا یارانه فقط برای پولدارها باشه که پول روی پول بذارند بعدشم برند شاسی بلند وارد کنند حیا نمیکنید
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      خیلی طرح عالیه همون کارتن خواب ها و حاشیه نشین ها هم از این طرح سود میبرن اگه تو دلت براشون شوخته حداقل از یارانه بنزین استفاده میکنن. ولی اگه این طرح نباشه یارانه بنزین فقط برای پولداراس که ماشین دارن. افتاد حالا؟
  • امیر IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    طرح خوبیه ما که نداریم میتوانیم ازآن بهرمند شویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس