حضور اینترنتی بنا و محمدی در مراسم بهترین‌های آسیا

مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی آسیا در سال ٢٠١٩ امروز (چهارشنبه) و به صورت اینترنتی برگزار شد که «محمد بنا» و «غلامرضا محمدی» سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز حضور داشتند.

به گزارش مشرق، مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی قاره آسیا با حضور «دولت تورلیخانوف» رییس شورای کشتی آسیا و به صورت پخش زنده اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرام این شورا برگزار و طی آن از برترین‌های قاره کهن تقدیر بعمل آمد.

بر این اساس «محمد بنا» و «غلامرضا محمدی» سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز که با توجه به عملکرد تیم‌های ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی و کسب سهمیه‌های المپیک بعنوان بهترین مربیان آسیا، انتخاب شده بودند به همراه «ابراهیم مهربان» و «بهروز حضرتی‌پور» در محل سالن کنفرانس خانه کشتی حضور یافتند و به صورت اینترنتی در این مراسم شرکت کردند.

در این مراسم «علیرضا دبیر» و «حمید سوریان» رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی جوایز دلاری «غلامرضا محمدی» و «محمد بنا» را به آن‌ها اهداء کردند.

بر اساس توافق صورت گرفته و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، مبلغ ۶ هزار دلار جایزه مربیان برتر از سوی فدراسیون کشتی به سرمربیان تیم‌های ملی اهدا شد تا در آینده و به نحو مقتضی در مورد تسویه این مبلغ با شورای کشتی آسیا اقدام شود.

در کشتی فرنگی از «شینیبو اوتا» از ژاپن و در کشتی آزاد نیز از «نورکجا کایپانوف» از قزاقستان بعنوان برترین کشتیگیران فرنگی و آزاد تقدیر شد. تقدیر از بهترین کشتی‌گیر زن، بهترین مربی تیم زنان و بهترین فدراسیون از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس