کد خبر 1105678
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
روند درمان آزادکار مبتلا به کرونا امیدوارکننده‌ است

سخنگوی فدراسیون کشتی، روند درمان ملی‌پوش کشتی کشورمان را مطلوب ارزیابی کرد و از بهبودی نسبی وی خبر داد.

به گزارش مشرق، چندی پیش حسن رحیمی ملی‌پوش جوان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دچار مشکل شد. بطوریکه وی به دستور پزشکان و همچنین پیگیری های فدراسیون کشتی بلافاصله به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در تشریح آخرین وضعیت درمانی حسن رحیمی گفت: وی زمانی که تازه به این ویروس مبتلا شده بود روند درمان خود را آغاز کرد که این مساله بسیار مهم و تاثیرگذار بود. همین موضوع باعث شد وی تا حدی از وضعیت وخیم بیماری مصون بماند و بلافاصله با انتقال به بیمارستان، تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی می تواند به زودی تمریناتش را استارت بزند، گفت: او باید در وهله اول به فکر درمان کامل و طی کردن دوران نقاهت باشد، ولی با توجه به روند درمان و همچنین اظهارات امیدوارکننده پزشکان، می‌توان خوشبین بود که او می تواند بزودی تمرینات خود را استارت بزند.

امامی در پایان در خصوص تفاوت شدت بیماری حسن رحیمی با حسین نوری افزود: حسین نوری فرنگی‌کار عنواندار تیم ملی در وضعیتی متفاوت و بسیار وخیم به بیمارستان منتقل شد و اصلا نمی توان شدت بیماری وی را با حسن رحیمی یکسان دانست. تفاوت موضوع در این است که حسن رحیمی بلافاصله بعد از ابتلا، متوجه بیماری خود شده بود، اما حسین نوری زمانی از ابتلا به کرونا خبر داد شد که ویروس بطور کامل ریه های او را درگیر کرده بود. به هر حال خوشبختانه حسین نوری هم با تلاش پزشکان توانست از سد این بیماری مهلک بگذرد و هم اکنون نیز مشغول تمرینات کشتی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس