راز انگشتر شهید حججی در روز تولدش چه بود؟

استان اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهدا را تقدیم اسلام عزیز نموده و ۳ خانواده ۶ شهید و ۳ خانواده ۵ شهید در این استان حضور داشته است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در طرح ملی سه شنبه‌های تکریم که این هفته همزمان با سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی در نجف آباد برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حججی گفت: استان اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهدا را تقدیم اسلام عزیز نموده و ۳ خانواده ۶ شهید و ۳ خانواده ۵ شهید در این استان حضور داشته و ۵۶ پدر شهید اصفهانی پس از شهادت فرزندانشان جام شهادت نوشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تعداد شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: اصفهان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های موثری برداشته و در این زمینه در کشور مثال زدنی است و ما نیز امروز از شهدا، راه هدایت می‌جوییم.

وی با بیان اینکه باید خط و راه شهدا را ادامه و ترویج دهیم، تصریح کرد: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند الگویی برای سایر ارگان‌ها و نهادها باشد.

پدر شهید حججی نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهرستان نجف آباد گفت: خداوند بر ما منت نهاد تا شهیدی را از خانواده ما به عنوان سخنگوی شهدای مدافع حرم به نظام اسلامی تقدیم کنیم.

خاطرنشان می‌شود، طرح ملی سه شنبه‌های تکریم ۲۱ مردادماه در جوار مقبره شهید حججی با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه، راعی فرماندار نجف آباد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس