کد خبر 1105512
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
 سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره فروش سهام شستا گزارشی به این کمیسیون ارائه وتاکید داشت که اداره شستا با ضوابط غیر دولتی است و ارتباطی با دولت ندارد.

به گزارش مشرق، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه کمیسیون برنامه بودجه مجلس با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و وی گزارشی را از عملکرد وزارتخانه متبوعش در حوزه فروش سهام شستا، وضعیت تعاونی‌ها و بیمه کارفرمایان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگاه‌های دولتی در واگذاری سهام کارخانجات و دارایی‌های خود تسریع کنند

وی افزود: این جلسه که ۲ ساعت به طول انجامید وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص فروش سهام شستا صحبت کرد و سؤال ما از وزیر این بود که آیا از شستا چیزی به دولت می‌رسد یا خیر که آقای شریعتمداری تأکید داشت شستا بخش غیر دولتی است چرا که اداره شستا با ضوابط غیر دولتی است و ارتباطی با دولت ندارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره بیمه کارفرمایان نیز گفت: نمایندگان تأکید داشتند که چرا بیمه کارفرمایان واحدهای کوچک پرداخت نمی‌شود و پیشنهاد نمایندگان این بود که کارفرمایان نیز مشمول بیمه یارانه‌ای باشند که وزیر هم با آن موافق بود.

میرتاج‌الدینی گفت: برخی از نمایندگان در مورد کم رنگ شدن تعاونی‌ها گلایه داشتند و تأکید داشتند از وقتی وزارتخانه تعاون‌، کار و رفاه ادغام شده‌اند بحث تعاون تحت‌الشعاع قرار گرفت که البته وزیر نیز تأکید داشت تعاون یا باید وزارتخانه مستقل داشته باشد و یا یک سازمان مستقل آن را اداره کند اما تأکید داشت که ما در وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی برنامه‌های زیادی برای حمایت از تعاون داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسلم IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    تنها سهمی که سود میداد همین بود اینم. خرتبش کردن من. که تمام سهامو میفروشم چون همش کلک هست
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    هرجا دولت پاگذاشت آوار بود وبس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس