کد خبر 1105472
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
سردار قاسم رضایی

جانشین فرمانده ناجا گفت: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزو خط قرمزهای پلیس است و در این راستا با اراذل اوباش و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان ابهر با بیان این‌که دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دشمن از طریق فضای مجازی در این حوزه به اهداف خود برسد زیرا مرموزانه حریم محرم و نامحرم، حلال و حرام را نیز هدف‌گیری کرده است و باید یکپارچه در مقابل این تهدیدات ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت‌آباد

وی افزود: تامین امنیت مردم یکی از مهم‌ترین هدف‌های نیروی انتظامی است که در سطح کشور پیگیری می‌شود، ناجا مردم محور و در خدمت مردم است و این اهداف را به عنوان منشور اخلاقی خود قرار داده به همین دلیل در کاهش جرایم سخنگوی مردم بوده و به عنوان مطالبه‌گر عمل می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه رسانه‌ها با حضور پررنگ می توانند از ماموریت‌های ناجا حمایت داشته باشند گفت: مسئول‌سازی در بحث پیشگیری از جرائم یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان این‌که در مقابله با بدحجابی و اجرای طرح ناظر نیروی انتظامی به وظایف خود با جدیت عمل کرده است عنوان کرد: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزو خط قرمزهای نیروی انتظامی است و در این راستا با اراذل و اوباش و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌شود.

سردار رضایی با تاکید بر تعامل بین نیروی انتظامی، بسیج، دستگاه‌ها و استفاده از نگهبان محله در برقراری نظم و امنیت گفت: خدمات به مردم در کمترین زمان و با کمترین هزینه به وسیله هوشمندسازی پلیس انجام می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ایرانی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 3
    برادر عزیز در این دوهفته در منطقه ۲۱ تهران شهرک آزادی محله پلیس قضایی چندین بار منزل را دزد زده
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 5
    باسلام :وخسته نباشید،خدمت عوامل نیروی های عزیز انتظامی وباتشکر وقدردانی از زحمات شما گرامی یان-جناب سرهنگ طرح پلیس محله بسیار کار خوبیست ما داریم درشهرمون شب تا صبح بنده ی خدا توگرما وسرما باموتور دور میزند وسوت میکشد..البته نمیدونم مسلح است یا خیر؟ولی پولش ماهانه خودمان اهالی محله ها می پردازیم-به امید روزی که ملت عزیز ما درامن وامان باشند وخداوند نااهلان را به راه راست هدایت بفرمایند--
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 9
    اصلاح طلبا رو ادب کنید دشمن خارجی هیچ غلطی در هیچ حوزه ای نمی تونه بکنه. غربی ها تا پیاده نظام نداشته باشن اهدافشون پیش نمی ره. باید حتما عده ای رو در داخل داشته باشن تا اوامرشون رو اجرایی کنه.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    نگهبان محله قبلا هم اجرا شد تعداد زیادی از افراد خلافکا واردش شدند و افرادی که به هیچ صراطی مستقیم نبودند و خودشان گرای خانه ها را میدادند و تازه به در منازل مراجعه میکردند برای گرفتن حق نگهبانی ....تجربه دوباره امیدوارم ناهنجاریها را مد نظر داشته باشد
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    هزینه امنیت بوسیله سهمیه سربازی از جوانانمان را می دهیم - مالیات و.. می دهیم - این حد اقل را هم می خواهید از مردم تامین کنید در این صورت مفهوم پلیس چی هست ؟ شمارا بخدا دست بردارید نیروی انتظامی را تقویت کنید هیچ نهادی نمی تواند جای پلیس را بگیرد اینها از طرحهای من در آوردی است. سرماه یک نفر راه می افتد ماهانه حقوق مارا بدهید و زنگ خانه ها را می زند -
  • ... IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 0
    وقتی قانون ما یک پلیس را به علت شلیک به یک مجرم سین جین میکنند چطور میتواند از پلیس محله در برابر مجرمان دفاع کنند
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 0
    سر هر گذر شلوغ یک کیوسک اهنی هر چند کیلو متر هم یک کانتینر انتظامی
  • احمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    جناب سردار با تمام احترام این طرح بسیار عالیست اما هیچگونه حمایت قضایی ندارد اتفاقا ما مدتها همکار شما بودیم وتنها علت ترک این پست اتفاقاتی بود که در نهایت منجر به خسران میشد
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 3
    هر چه میخواهید خرج معیشت بکنید امنیت خود به خود تامین میشود
  • US ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    بهتر است نگهبانها را در قوه قضائیه هم بگزارد تا بنا به گزارش رسانه های داخلی کمتر رشوه رد و بدل شود.
  • حسن IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    ناجا خیلی زحمت میکشد واقعا درخور تحسین است ولی یک عده از کارکنات بدون دستور مقام قضایی به حریم خصوصی شهروندان ورود وباشنود غیرقانونی باعث متلاشی شدن خانواده ها را فراهم می آورند زحمت این عزیزان رابه هدر می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس