کد خبر 1104976
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱ تن از عاملان درگیری محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "حمید هداوند" اظهار داشت: در پی درگیری بین دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های محله سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه درگیری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: علاوه بر دستگیری ۳ تن از عاملان درگیری که در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بودند، در طول چند روز گذشته نیز ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعدادی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در نقاط مختلف شهر تهران شدند.

بیشتر بخوانید:

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه ماموران پلیس موفق شدند ۸ تن دیگر از متهمان این پرونده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تمامی افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع و... هستند.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیر مجاز کشف شد، خاطر نشان کرد: شناسایی سایر متهمان پرونده در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    12 1
    بگیرید این سگهای وحشی رو
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      2 0
      اگه قوه قضاییه عادل باشه و ادعای عدالت داشته باشه باید این افراد اعدام بشن که البته بچه محل ها نگران نباشن اینها به زودی آزاد خواهند شد
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    13 0
    با این همه سوابق مجرمانه برای چی آزاد بودن؟
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    8 0
    باسلام:وعرض آدب واحترام ودرود برشما عزیزان دلاور نیروی انتظامی -جناب سرهنگ توبه گرگ مرگه این ها باتوجه به اینکه فرمودید :سابقه دارندنباید هبچ ترحمی بهشون کرد..وازجناب قاضی محترم درخواست داریم اشد مجازات را برایشان بفرمایند این مفلوک های بدبخت خاک برسرا آدم بشو نیستند وجامعه را ازلوث وجود این ها باید پاک کنیم ..
  • علیزاده IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    4 0
    سردار معظم این ارازل واوباش مانند علف هرز هستند هرروز بیشتر وبیشتر میشوند چرا قانون این علف های هرز را با علف کش های قوی ومهلک ازبین نمی برند تا جامعه در آرامش باشند حتما شنیدید عدمش به زوجود بود ونبودشان چه تاثیری در جامعه دارند جز ناآرامی ومشکلات برای مردم نیروهای انتظامی وقوه قضائیه از همه مهمتر بدآموزی بقیه مردم
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    به به .ازبس ازمالمردم خوردند و تشویق شدند.چطور شد مجلس انقلابی تا رای نیاورده بود میگفت قانون ازکجا اوردی تصویب میکنیم. اموال بیت المال ولو کابین زنانشون کرده باشنو پس میگیریم. حالا که بصندلی رسیدند .کرو کور شدند.سکوت مرگ بار
  • رضا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 0
    خوب بلاخره سعادت آباده و محل سکونت بسیاری از مقامات سیاسی و بازرگانان !!! پلیس باید هم اینقدر سریع عمل کنه ، اونجا که هرندی مولوی یا شوش نیست
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    بچه محل ها نگران نباشن به زودی این افراد به جامعه باز خواهند گشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس