کد خبر 1102220
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
مجرم نمایه

بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته از صحنه نزاع مرگباری که باعث ایجاد رعب و وحشت برای حاضران شده بود موجب شد تا بازپرس جنایی برای هر سه متهم این نزاع خونین اتهام محاربه صادر کند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست ودوم خرداد و با قتل مرد ۴۰ ساله‌ای در محله شمیران نو آغاز شد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان توسط سه نفر از اراذل و اوباش محل به قتل رسیده است. هویت متهمان، بلافاصله شناسایی و تحقیقات برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت. در ادامه بررسی‌ها میلاد یکی از متهمان روز ۲۵ خرداد بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: من و مقتول از چهار سال قبل با هم اختلاف داشتیم. در این مدت بارها درگیر شدیم و حتی چندین بار مرا به قتل تهدید کرده بود.

شب حادثه حال خوبی نداشتم و با سه نفر از دوستانم در حال عبور از محل بودیم. مقتول سر کوچه ایستاده بود او و دوستانش به محض اینکه ما را دیدند به سمت ما حمله کرده و درگیر شدیم.

بیشتر بخوانید:

جسد قاتل ، کنار۲ مقتول !

شوخی بیجا به قتل انجامید

من اسپری اشک آور داشتم و فقط اسپری زدم، اما نمی‌دانم چه کسی او را با چاقو زد. همان شب به کرمانشاه رفتم و زخم هایم را بخیه زده و به تهران بازگشتم. من در قتل منصور نقشی ندارم و گفته‌های شاهدان را هم قبول ندارم، آن‌ها می‌خواهند مرا به دردسر بیندازند. با اعتراف متهم جوان، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری دو همدست دیگر او ادامه یافت تا اینکه دو مرد جوان که دایی و خواهرزاده بودند دستگیر شدند.

متهمان ابتدا منکر قتل بوده و مدعی شدند که در درگیری حضور داشتند، اما زمانی که دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت بازبینی شد، هویت متهم اصلی شناسایی شد.

دوربین‌های مداربسته علاوه بر اینکه نشان داد میلاد قاتل است برای بازپرس جنایی محرز شد که در زمان درگیری خونین، اهالی محل بشدت ترسیده‌اند و مردان خلافکار نیز با چاقو و شمشیر و قمه به جان هم افتاده و رعب و وحشت زیادی را در دل مردم به وجود آورده‌اند. فیلم دوربین‌های مداربسته و اظهارات شاهدان در خصوص ایجاد رعب و وحشت در این درگیری مرگبار باعث شد تا بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، برای سه متهم جوان اتهام محاربه بگیرد.

بدین ترتیب پرونده این متهمان برای بررسی اتهام محاربه به دادگاه عمومی و انقلاب پایتخت ارسال شد و رسیدگی به پرونده قتل نیز به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حیدر صالح IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    19 6
    جناب قوه قضائیه ابتدا مفسدین اقتصادی و دولتی را محارب اعلام کنید که موجب رعب و وحشت 83 میلیون شهروند ایرانی شدند. چاقوکش ها پیشکش!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      7 10
      از این چاقوکش ها حمایت کنین بعد که به زن و بچه خودتون حمله کردن فحشش رو به قوه قضاییه ندین به خودتون بدین سلبریتی های بی شعور
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      8 5
      اگه اینا رو ول کنن تا موقعی که نوبت بهشون برسه همه مارو کشتن ، چی میگی ؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      5 6
      نظر 12:20 اخه چه ربطی داره درست گفته بنده خدا خیل جرمشون از اینا بیشتره اونا باید اول محاکمه بشن اینام جای خودش ادمی که با یه تصمیم غلط سرنوشت کلی ادما تغییر میده مستحق برخورد شدیدتریه حماقتم حدی داره هر کس حرف زد تو خوشت نیومد سلبریتی
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    13 0
    شرورهای فاسد وزورگیران مفسد فی الارض هستن این انگل های بی خاصیت را اعدام کنیدتا درس عبرتی بشه برای امثال این ها جامعه را ازلوث این بی خاصیت ها پاک کنید مرحبا برجناب قاضی عزیزاین ها سربار جامعه اند وباقلدری وجاهل بازی مردم را میترسونند درصورتی که تبل توخالی اند این فاسدان بی خدا/
  • بیسیمچی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    15 5
    خداوند آخر و عاقبت کار انسان را ختم به خیر فرماید
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    14 6
    باید یکبار برای همیشه بساط قمه کشی از کشور جمع بشه و این امر نیازمند اقدام قاطع قوه قضاییه است
  • بهرام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 6
    اینا حیف هستند!!! # اعدام نکنید!!! # اینا رو بفرستید خانه سینما یا هرجای دیگری که که این بازیگران با ذوق طرفدار # اعدام نکنید !!! هستند. نتیجه: ما از دست هر دو گروه راحت میشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس