کد خبر 1105267
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
استقلال مقابل سپاهان منطقی و باهوش کار کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است، آبی‌پوشان نمایشی منطقی مقابل سپاهان ارائه دادند.

به گزارش مشرق، محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی پر هیچانی نبود اما استقلال خیلی منطقی و خوب بازی کرد و تیم حریف را تحت کنترل قرار داد و گل‌های خود را به ثمر رساند. آبی‌ها بعد از زدن گل توانستند بازی را مدیریت کنند و توپ و میدان را در اختیار داشته باشند که نشانه باهوش بازی کردنشان در این مسابقه بود. به نظرم استقلال در این مسابقه نمایش خوبی ارائه داد و با پیروزی مقابل سپاهان به نیمه نهایی صعود کرد.

او درباره عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: من اعتقادی به خط دفاع ندارم و به نظرم باید یک تیم دفاع کند تا گلی دریافت نشود. تیمی که خوب دفاع نکند، قطعا ضربه می‌خورد. دفاع هم بالاخره مشکلات خودش را دارد اما اگر تیم به طور کلی خوب دفاع کند، به موفقیت می‌رسد. استقلال هم در این بازی یک دفاع منطقی انجام داد و مشکلی وجود نداشت. به نظرم دفاع استقلال در این بازی تمام فضاهای دفاعی را پوشش داد و به مهاجمان سپاهان اجازه حمله نداد.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال مدافعان خوبی دارد و آن‌ها در این بازی موفق شدند استقلال را به پیروزی برسانند و امیدوارم که این روند در استقلال ادامه دار باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواداحمدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 1
    سلام استقلال منطقی بازی کرد و فدراسیون و ورزارت ورزش هم بوسیله دوران پاک دست بازی در اوردند وگرنه با نگرفتن پنالتی به قول شما بازی منطقی استقلال عمرا می توانست برنده شود مثل لااقل سه بازی های گذشته اش واقعا فساد هممه جا مملکت را برداشته ما دنبال دشمن فرضی می گردیم
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 1
      لونگی خان ، یه پنالتی اول بازی برای استقلال گرفته نشد، لطفا ببند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس