کد خبر 1105255
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت"

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردای مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا (چهارشنبه 22 مرداد) قوه مقننه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود:رئیس جمهور روز (سه شنبه 15 مرداد) طی نامه ای  « حسین مدرس خیابانی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرده است بنابراین طبق آیین نامه داخلی پارلمان جلسه رای اعتماد وی یک هفته بعد از معرفی یعنی فردا برگزار می شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به آیین نامه داخلی قوه مقننه ادامه داد، : ابتدا رئیس جمهور یک ساعت از وزیر پیشنهادی خود دفاع می‌کند و بعد موافقان و مخالفان رأی اعتماد به وزیر صحبت‌های خود را مطرح می‌کنند که هریک از موافقین یا مخالفین 15 دقیقه برای ارائه نطق خود زمان در اختیار دارند که می‌توانند بخشی از آن را در اختیار نمایندگان دیگر قرار دهند.

فرهنگی اضافه کرد: پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان 30 دقیقه زمان در اختیار وزیر پیشنهادی است که به ابهامات و سؤالات مخالفان پاسخ دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    من از همین الان به آقای مدرس خیابانی رای منفی میدهم و ایشان را قبول ندارم.زیرا با دوستان که تحقیق کردیم ایشون جزو گروه بخور بخور ما نیست و با ما همخوانی ندارد.لذا رای منفی را صرف میکنیم.من فی- تو فی - او فی- " ما فی " - شمافی -آنها فی .
  • علی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    مدرس خیابانی دراین مدت که سرپرست وزارت صمت بوده، بازارها رو به گندکشید و قیمتهای کالاهاوخدمات چندبرابرگردید. بازارها به حال خود رها شدندومردم بدبخت تراز همبشه شدند.ایشان لیاقت وزیرشدن رو به هیچ وجه ندارند.انشالله نمایندگان محترم مجلس، درس تلخی به ایشون وسایر لیبرالهای ضدمردم بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس