کد خبر 1105143
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
قلعه‌نویی: نمی‌دانم این توپ ها چطور گل نمی‌شود/ سعید آقایی فعلاً باید انفرادی تمرین کند

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با انتشار پیامی از سمت خود در این باشگاه کنار کشید.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی که با تیمش در دومین بازی رودررو مقابل استقلال در جام حذفی مقابل آبی ها شکست تلخی را پذیرفت در نهایت مقابل تقدیر تسلیم شد و از سپاهان بیرون آمد تا این پایانی بر حواشی و مسائل ماه های اخیر کار او در این باشگاه متمول اصفهانی باشد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی مچ قلعه‌نویی را خواباند +عکس و فیلم

نکته جالب اینکه قلعه نویی در دوران کاری مربیگری باشگاهی هرگز از سرمربیگری تیمی اخراج نشده و این استعفای پیش دستانه نیز در جهت همین رکورد استثنایی برای اوست که در همین سپاهان دوبار قهرمان ایران شده اما این بار بخت با او یار نبود.

پیام خداحافظی قلعه نویی به این شرح است:
 

سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.
حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میرهاشمی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 1
    به قول ما لرها ای روله!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس